Separate names with a comma.
iPad. Ännu mer att tycka om Denna skulle nog funkat bra :)
I’m Alive!
HAHAH [emoji1787][emoji28]
Nej nej, ska inte bli något, läser bara lite om medicin osv. Bara pga intresserad :)
Det är bara bra, ont om tid bara börjat studiera [emoji28]
Apple bytte äntligen ut mina efter att dem försökt det mesta, fick vara på dem en hel del så inte så jätte wow service denna gång. Sen börjar dem...
Själv tränar jag endast ute (calisthenics), och vet många som gått över till det just pga coronaviruset. Så många idioter som inte sprayar rent...
Iphone 4 var riktigt nice, men... iphone 6s/plus [emoji7][emoji7][emoji7]
Jag som inte förstår svensk tal särskilt bra, har provat med många top-end iptvs. Men efter provat så mycket så är inget super bra. Skit och...
Ganska så iptv är, för många kunder som klagar på minsta lilla ner tid, ”jag betalade för detta då ska det funka” Dem du pratar om är såna som har...
Kan PMa er senare. Men om ni tror svensk leverantör på något sätt har bättre stabilitet på svenska kanaler så får ni tänka om. Då deras redutants,...
Redan snart en ny sandlåda! [emoji849]
Det får ni göra research om. Vi tillåter Inget snack om iptv leverantörer eller dylikt, sånt får ni ta privat i PM.
Jo det finns.
Om ni inte gillar tråden / har personliga problem med TS lägg bara ned att kommentera. Det NI gör slösar bara vår och er tid. Tack.
XS Night Mode? Eller missförstår jag dig nu? Du kan ställa Night Mode även på en XS :) Edit: Tänkte på Dark mode... Sorry
Nix Unsigned. Choose an IPSW for the iPhone 11 / IPSW Downloads
Finare än så blir det inte! [emoji7] Behöver hon en ny dator tro? [emoji6] (joking)
Var hos apple dem testade och hörde inget klickande.. [emoji42]
Japp, även när inte spelar upp musik eller något heller
Rätt så ostabilt men inget jättestörande, däremot märkt att den högra klickar till hela tiden när antingen joggar, eller hoppar lite, tillexempel...
Va hahahah jag satt kollade på det i förrgår och igår när han låtsas vara en 77 årig tant [emoji23]
Ah yes.. Kollade inte igenom alla inläggen så noga [emoji39][emoji1317]
Behövs inte alls IOS för att köra AppleTV.
Silent red är min favorit bland MX serien. Tjejen har Varmilo tenkeyless mx silent sakura edition [emoji38] Den är skitsnygg
Det går via en editor! Sök på xeev playlist editor på google :)
Catch up... Försöker förklara på svenska är att missar du fotbollsmatch så kan du gå tillbaka för att se den. Eller film,nyheter något program man...
Passar inte mina öron alls, det gjorde det ”typ” i början men känns värre nu. Verkar som ett lotteri...
Vet inte antal timmar men fick ladda ca 3 gånger om dagen. Läst lite om det på reddit verkar löst länge sen :)
Count me in! :)
Sånna skulle jag bara tappa bort eller ha sönder genom att bara nudda den [emoji28]
Rekommenderar Ubiquiti. Nu har jag själv Googles som är väldigt bra, enda nackdelen är räckvidden för mig och behövde extra puckar. Men, husen är...
Jag hade väldigt dålig batteritid med aod påslaget. Jag lämnade tillbaka klockan men det kanske är löst via uppdateringar nu?
Shirld Pro är mycket bra men lite ”overkill” kanske. En TVIP 605 eller en Formuler Z8 är två väldigt bra boxar. Svärfar har en tvip 605 och hans...
HONDA SUCKS! :mad::mad::mad:
Låser tråden. Politik kan ni ta i PM :) Det här är ett teknikforum.
Exakt, och det är det som är problemet för mig. Jag vill spendera tiden att arbeta då jag har turen att arbeta med det jag älskar att göra. Arbete...
Lönar sig inte? Kanske inte för dig.
Är lycklig jag slipper PostNord efter läst alla problem [emoji7] Men jag har beställt tror det var förra julen ett tangentbord kan varit den 25/12...
Invisible iPhone 38!