Separate names with a comma.
Vibrationerna på de haptiska knapparna och hem-knappen som inte går att stänga av.
Aha det finns ingen 64gb modell. Hoppas på bra bud på 128 GB modellen då. 32gb är alldeles förlite.
Slog mig precis att jag kan ju byta min mobil mot den jag helst plus plus vill ha. Up for gräbs är då en mörk grå Mate 9 pro Oöppnad, 128gb....
Finns de något tangentbord med svenskt t9 och ett ordförråd som sparas i molnet? Som antingen är gratis eller kostar en engångs summa. Ingen...
I vanlig ordning avviker jag från alt rationellt tänkande och köpte huawei Mate 9 pro.
Ska köpa en ny då den jag köpte billigt här på forumet nu har gjort sitt. Svart, gärna 32gb. Inga repor på skärmen, ska ha bumper och kolfiber...
Bilder och resten av delarna?
Gillar xperia nu och vill stanna kvar där. Nu är frågan om det är något som slår z3 i pris mot prestanda och batteritid. Kameran duger för mig....
intresserad, bild på baksidan?
Jag har i min enfaldighet köpt bumper till fel modell. Jag hade tydligen en normal stor z3. :o Bud från 300 + frakt. Kan möta upp i Jönköping...
Varnar för annonser på ebay, flera annonser med billiga nya pixel xl förekommer. Detta är hackade konton och intäkterna går till hackaren....
Söker efter denna handkräm. Kanske någon som gav bort eller fick den i julklapp och har inte använt den än. Köper paketet för 500....
För att är det tvärt om, det svider i ögonen när något jag tidigare kunnat läsa som sanning utan att tänka nu måste granskas en extra gång. Det...
Du får gärna utveckla detta så jag lär mig hur detta kan vara dåligt vilket gör att jag inte förstår det på andra sidor.
Låt oss betala istället
Hej önskar köpa följande wii u spel. Captin Toad Super Mario 3d world Båda donkey kong spelen (wii och wii u) Är super Mario Galaxy spelen...
400 + frakt
300 + frakt
Sätt på skärmskyddet då å ta kort så får man se om resorna försvinner. Ta före å efter bilder
Säg till när du är redo att släppa den för 10 000
Va är de för någe? Goggla å hitta nån jävla klocka.
Sålde en telefon till denna trevliga människa. Betalade fort och inget krångel, would sell to again.
Såld till kissidor
Bump
Säljer min zenfone 3 ultra då jag ska satsa på pixel xl istället. Modellen är silver grå. Använd endast någon månad, väntade ett bra tog på att...
du har så rätt så.
Klara mig nog med bara 4g;) Moms suger dock
Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/291953777215 Med tanke på låga priset. Det är jag som leder.
Vi låter någon annan få chansen att köpa först.
Du glömde bild men utan att kolla mina pm så gissar jag att det är mina gammla. Kan köpa dom om ingen annan vill ha dem. Fick hem kåpor till...
Men va fan. Ja ja. Det gick ju. Tack.
Döpa om home till blogg?
Jag får för mig att Home vore mer logiskt om det tog en till rooten av forumet och swedroid loggan till bloggen. Alternativt ta bort Home.
sitter forfarande på massa unity assets, så ja
När någon gör ett inlägg i en tråd på köp och sälj, som inte är en quote, får man ingen notis om detta. Då Bump är en funktion som tagits bort...
Säljer Waves Nx som jag köpt via kickstarter. Testad en gång via Android appen....
på mediamarkt fick hon ett presentkort på 5000 istället för mobil när hon tecknade abonemanget, detta betalar hon nu av via abonemanget.
Kan tilläggas att det inte är ett sådant abonnemang där man får byta mobil en gång om året
77kr i månaden för den fria surfen. Svårt att säga vilket abonnemang det var. Tjejen skaffade det på mediamarkt, det var då på 24gb surf vilket...