Separate names with a comma.
Yes, jag har testat att kalibrera om telefonen, och det verkar som att det hjälper ett tag för att sedan få detta problem igen. Vyn resettar som...
Tja! Sedan Froyo-uppdateringen till min Desire verkar jag ha fått problem med Gsensorn. Ibland förändrar den inte vyn när man vänder på...
Jag var nog lite otydlig i min fråga, men jag har inte några problem med att de inte skulle vara exakta, utan mer att jag inte har hittat någon...
Alltså ingen stegräknande Desire-ägare som har något tips? =/
Hej, Jag har testat många olika applikationer för Desire som ska agera pedometer, men inte riktigt fungerar optimalt. Det jag är ute efter är...
Även jag fick precis kollinr från Dustin Home nu. Hoppas inte posten segar ner leveransen. =)
Det hoppas jag verkligen. Annars blir jag en bitter man. Sitter som på nålar och väntar på mail med kollinr. Herregud, vad är det för fel på mig....
hahaha, det här är bisarrt. Min orderstatus förändrades så att det står att den finns för leverans hos Dustin, men hann ringa till dem innan jag...
Dustin vet man aldrig med. De har skickat kl 21 på kvällen till mig ibland. :) Men min order står fortfarande som restnoterad hos dem och jag...
Jag förstår inte varför Dustin som är en av Sveriges största inom elektronik ska få vänta över en vecka innan de kan skicka ut telefonerna medan...