Separate names with a comma.
Där kan jag kliva in och säga att jag använder mig av uptime widget, fungerar utmärkt! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
för mig med, men ibland så tittar man in här =)
hallå. jag har upptäckt att när jag lägger till kontakter på mobilen så hamnar de i "other contacts" under gmail... och det gör att mina...
om det är kalender widgeten du menar så använder jag mig av denna "lösning": APPWIDGETPICKER - Nice app that organizes your widgets and allows...
ta bort root å försök igen?
iom. att jaq saknade LGs kalenderwidget (fanns inte med i listan när jag la till widgets) så kan jag nu tipsa om denna "lösning" jag hittat. det...
första anblicken känns rapp =) dock så får jag bara FC på kalendern, vad göra?
låter bara bättre å bättre, hade jag haft tid så hade jag provat att slänga in den direkt, dock så får det bli senare i veckan (om man inte ska...
tack för tipset =) det ska kollas upp nu i veckan! (fler åsikter å förslag är självklart välkomna)
Har bestämt mig för att testa något nytt! men eftersom jag gått vilse i djungeln av custom roms, mods osv. så slänger jag ut en fråga här för å se...
kör med copter och "strumpa" för att det behövs iom. jobbet (dammiga miljöer och skitiga händer)
har du haft kortet länge kan du ju alltid hävda att kontaktytorna har "nötts ned" så det är opålitlig kontakt ;) har dock för mig att det kostade...
kolla om du har senaste versionen av flash installerat med
jag kör "brightest flashligt" har räddat mig många gånger =)
Fick också "invalid system package" OTA TELE2 =/
inte för att vara petig, men vilka är "vi"? ;)
är ny på swedroid å jag har alla intentioner att stanna =) MEN jag har sökt med ljus å lykta efter hur man kan tacka specifika inlägg! men kan...