Separate names with a comma.
Dumfråga men en "full wipe" på en Nexus lur är bara att köra standarden på TWRP under "Wipe"?
Har någon annan det här problemet? Sticker kanten i vänster nedre hörnet ut en bit? Samma med höger topp. Som om ramen sitter lite på snedden.
Tack drar in den appen istället.
Jag vet inte om det är okej att fråga i denna topic. Men vet någon en rom med Quiet Hours inbyggd i sig? Jag saknar just nu verkligen Xposed och...
fick äntligen mobilen via Webhallen. Synd att jag inte hann hämta den bara.
Vad händer om du trycker försiktigt på den delen?
Deras lager är i Nederländerna men företaget är på Irland.
Extremt sjukt att folk som bokat mycket tidigare inte fått telefonerna ifrån Elgiganten etc. Jag hade ta mig tusan klagat och dragit ut skärmdumpar.
Den är snart i Härryda :)
Jodå läste det men vilken är operatören? Jag finner inte Nexus 6 hos någon och varför i hela friden skulle de låsa den? För mig låter det som...
Snyft inte ett pip ifrån Webhallen. Komplett säger ju 13 December (lördag för övrigt) och tanke på Webhallen ägs av Komplett så...
Hmm läste genom tråden lite snabbt. Så alla telefoner tills nu har vart vita 64gb:are?
Postens system uppdaterar hyfsat långsamt. Så de kan ha hämtat dem vid 17:00 men ni kanske först får infon 01:00
Ni som fått telefonerna vilken färg och storlek har de varit?
Skall ringa och kolla med Webhallen nu. EDIT: Jag fick reda på mitt nummer i kölistan. Telefonerna de får in (som han inte visste om de får eller...
Det där vore hemskt om de gjorde :O
Själv väntar jag på Webhallen. Men tanke på hur illa de gick för mig med Hyrule Warriors har jag ingen större förhoppning att jag som Göteborgare...
Är ni inte säkra er med KollIDn att de inte bara är ett "elektronisk anmälan mottagen". Så brukar de stå när jag beställer ifrån tex. Dustin och...
Jag vågar inte tro på att de kommer den här veckan
Fråga är om något land i EU har fått telefonerna än. Jag kan tänka mig Tyskland, Frankrike och Storbritannien lär få de före lilla Sverige.
Allt jag hör är ljugande försäljare. Typiskt så man gör på Callcenters att lura kunden att "Javisst! Den är påväg!" men i själva verket är det...
Håller tummarna! Min S3 har börjat tappa färg på ramen nu så den vill gå i pension. Snälla säg Nexus 6orna kommer idag!
Den sticker verkligen ut i form av att kanterna syns väl
Har någon mejlat Motorola direkt och frågat?
MinMinGuard
Iofs släpptes ju inte ens Lollipop vid annonseringen, speciellt tanke på buggarna på N5an.
Undrar varför de inte massbygger telefoner i skymundan och sen bara släpper telefonen och de åker ut till butikerna ca 2-4 veckor efter annonseringen.
Ah okej. Jag kör alltid på auto och jag får inte speciellt mycket notifieringar. Samt kör ofta på wifi emot mobilnät.
3-3,5 timmar låter helt orimligt. Jag tror lätt man klarar sig en heldag utan några större problem.
Jag kontaktade Krusell angående väskor. De kommer göra en specifik version för Nexus 6 i ett så kallat Flipcase Stand. (exempel) Samt jag som...
Haha, jag vet precis hur du känner. Ibland jag undrar om man behöver starta Anonyma Flashare... fast det lär väl misstas som något annat förstås.
Samt ifall man vill köra roms är Nexus alltid den bästa lösningen :)
Bilderna ser rätt bra ut. Iaf när jag jämför med min S3a fast jag har inte så stora krav på kamera då jag knappt använder den.
Jag är inte säker men jag tror apparna måste ha stöd för det.
Så jag har på min S3a med. Fast inget direkt större problem. Så länge limmet är vettigt så skall det inte upp komma.
Problemet dock är att han inte vill ha donationer då han ser det här som en hobby. Får han donationer så ser han det som ett andra jobb.
Jag finner ingenstans att den har SD kort plats. Betvivlar det starkt med då Nexus aldrig haft SD kort.
Friheten!
Ajdå, får vänta tills en pouch kommer. Finns säkert något ifrån Krusell tillsvidare
Vet någon om det kommit några roliga skal/väskor till Nexus 6 än?