Separate names with a comma.
"connection refused"
Jag hittade ett "litet" problem. Den trodde att den var connectad men det visade sig att det var gmote servern som lurade den. När jag stängde den...
Jag provade stänga av allt utom winamp remote för att minimera det som ska laddas. men det ska alltså laddas från servern, lokalt från min dator...
det står successfuly connected. Hur väljer man vilka remotes man vill ladda över då? Haha nej jag förstår att ni inte testat det. Men det handlar...
Fortsätter mitt bråkande med att få den att fungera via jobbets router nu när nya betan kommit. Den vägrade först connecta men efter att ha bytt...
Efter en snabb check på gmote ser jag att de kör både tcp och udp. Antar att det kan vara blockering av udp som är problemet då. Får tålmodigt...
Japp jag är säker på att det är 11, kollat med ipconfig i cmd. Sitter inte bakom min egen router så det kan förstås vara så jävligt att de...
Försöker få igång remoten men lyckas inte hur jag än försöker, har läst igenom de mesta i forumet men hittar ingen lösning.. Datorn, med windows...