Separate names with a comma.
Jag har i mitt eget wifi-nät försökt att återskapa ditt problem men utan att lyckas. De delar av din log som jag behöver se för att förstå vad som...
Ja, Debian grundades 1993 och sponsrades av FSF 94-95, men de släppte väl inte någon riktig release förren 1996? Enligt...
Slackware sen -95, då började jag med Slackware 3.0 och idag kör jag 12.2 som min färskaste installation. Jag har även nosat lite på Slamd64 12.1....
29/4 skrev någon på http://www.nordnetbloggen.se/johan/nordnet-goes-iphone/ att de planerar att släppa sin android app någon gång under sommaren....
Då jag flashade om till mitt nuvarande DWANG-ROM märkte jag också att passningstiden sjönk. Förklaringen var dock att telefonen snabbats upp med...
Tack för tipset, nu har jag reggat mig på snpac. Fast när jag skulle tanka hem appen hittar jag den inte på market, jag har en HTC G1 med Android...
Det spelar nog inte så stor roll vilket log-program du använder, själv brukar jag använda det här: [IMG] m v h Henrik
Den här koden använder jag för att uppdatera texten i en widget: private static void putTextInWidgetMessage(Context context, String string)...
Fast på den sidan får du inte veta vilken person som äger fordonet, från sidan: m v h Henrik
Mig veterligen går inte den tjänsten att beställa längre. På den tiden fick man 350 kb/s (eller kanske hette det 380 kb/s) för 59:- / mån....
Märkligt, skulle du kunna tänka dig att skicka en log-fil till mig? T ex en sådan som man får med programmet Log Collector. För säkerhets skull...
Det brukar inte vara några problem med att köra de periodiska uppdateringarna i sleep-mode bara det finns tillgång till internet, t ex via 3g. Är...
29:- / mån är nog det billigaste surf-abbonemang som du kan hitta. Det otäcka med det abbonemanget är att det kostar 1.69 kr/MB för datatrafiken...
Oftast handlar det nog om att man har drabbats av något enstaka rötägg till applikation som håller på och slösar med batteriresurserna på ett...
Tack för tipset! Det är nu gjort. m v h Henrik
Svaret för den som vill ha en telefonsvarare som sparar det inspelade som ljudfiler var väl att funktionen redan finns när operatörens...
Om någon vill skriva en sådan app med GPL-kompatibel licens får ni gärna använda er av min kod för att logga in på telenors mina sidor:...
Det är ju just den uppmärksamheten man vill ha på att det är dags att fylla på kontantkortet. Om man redan får en notifiering via SMS ser jag inte...
Om du flashar om eller byter telefon räddas dina kontakter och mail av det faktum att de ligger på googles servrar. Dina bilder kan räddas av det...
Instämmer! Telenors Eurovoice går att stänga av via deras web, men bara 90 dagar åt gången. Sedan måste man gå in och stänga av den igen. Med...
Så vitt jag vet så ryker wavesecure om telefonen flashas om. Jag har dock inte flashat om min telefon sen de släppte sitt avinstallations-skydd så...
Tack! Det där ser ut precis som den information jag behöver. Hmmm... Skulle det där kanske också vara intressant att presentera för dem som...
Jag har för mig att det tog ett par veckor för mig (det här var drygt ett år sedan). Dock hade det kunnat ske snabbare om jag hade registrerat mig...
Det här projektet ägnade jag mig åt för ett par år sedan: http://poolhem.se/video/ Det tog ett par år att få den klar... m v h Henrik
Blocket-fenomenet gäller inte bara mobiltelefoner, på andra forum varnas det för bedrägerier med andra varor:...
Kanske är det något som krockar i dina inställningar. Själv har jag konfigurerat två olika APN så jag använder både internet.telenor.se och...
Eftersom du inte ringer mycket bör du nog som jag satsa på ett kontantkort. Jag valde Telenor Kontant, till det kan man få obegränsad surf för...
Det låter som en användbar funktion, dock är det inget som jag klarar av att införa på egen hand. Antalet SMS syns på "dina sidor" men inte "mina...
Nej, det stämmer nog. Åtminstone var det så när jag hade Comviq att deras surf till fast kostnad kostade 89:- per månad men gick inte att få till...
Ja, absolut, jag tyckte att det räckte med 350 kb/s när jag hade det. m v h Henrik
Allting är möjligt, i värsta fall måste man bara ändra i configurerings-filerna :) D v s då android-emulatorn bygger på qemu som har GPL-licens...
Jag är inte moderator så det som jag säger skall ni kanske inte fästa för mycket avseende vid. Dock hör jag till dem som tycker att ni absolut...
Jag tycker att det funkar jättebra! Kanske skulle man vilja ha någon liten symbolisk ikon i stället för texten "Gratis", men det kan knappast bli...
Själv köpte jag häromveckan en sånhär: http://biltema.se/Kontor---Teknik/Dator/Tillbehor/Universell-mobiltelefonhallare/ 59:- känns som ett...
Hoppas att jag inte uppfattas som grinig nu, jag vill bara höja ett varningens finger... Det finns någon lag mot att sätta märken på...
Till att börja med behöver du naturligtvis en temperatur-sensor. Faktum är att Android-telefonerna brukar ha en inbygd temperatursensor, men den...
Jag trodde som sagt inte att det skulle vara möjligt att skriva en sådan applikation, men Y5 battery saver påstår sig ha precis den funktionen:...
Li Ion är den tekniska/kemiska lösning som valts för batterierna. 4800 mAh är mängden laddning, det betyder att om du drar ur strömmen 1 mA...
Jo, jag kommer ju också från Linköping, men har bara skrivit en Android-app. För min del blir det bara sporadiskt android-kodande på fritiden när...
Har du i telefonen sagt att datorn skall få montera SD-kortet efter att du kopplat in USB-kabeln? Dra ned statusbar, klicka på "USB connected,...