Separate names with a comma.
Bump
Säljer en Samsung S7 Edge 32gb olåst i kanonskick. Komplett med kartong och tillbehör. Medföljer en trådlös laddplatta, ett Otterbox fodral och...
Ser ut att vara en jäkla grym passform! Beställde ett, tack för tipset
Köpte en Oneplus 3 av cobbe. Skick lika bra eller bättre än utlovat! Snabb leverans! Hoppas vi gör fler affärer!
Äsch jag måste få svara:) tycker att det är lite väl nödigt ibland. Tror ej heller att jag får bli mod men skulle ställa upp om det behovs.
Hehe där jag spenderar mest tid, och ser även felen :)
Jag kan tänka mig att hjälpa till men främst i Köp & Sälj
3300 ink frakt förutsett att du hinner skicka den idag:)
:)
Nope kör bara kör:D
Jag beställde en skx009 därifrån för ca 1 år sedan. Tror det tog 2-3 dagar att få uret. Säljaren skrev gåva 50$ på paketet utan att jag sagt...
Nej vi får väll se, är egentligen inte det minsta orolig men det märks väl framöver :)
Kommer bli mycket spännande kan man väl säga:)
Vad tror ni om detta med spridningskollen? Kommer det verkligen dimpa ner fakturor?
Sålde en iPhone 7 till Prelow, så smidigt och bra en affär kan bli. Jävligt trrevlig snubbe och gör gärna affär igen.
Köpt 22 augusti av mig, komplett med kvitto kartong och tillbehör. Glasskärmskydd monterat sen dag ett. 100% nyskick! Pris 3200+ frakt Mvh,...
Köpt på Siba av mig den 1 september, komplett med kvitto kartong och tillbehör. Sitter ett glasskärmskydd på sedan dag ett. 100% nyskick Pris...
Sista chans imorgon skickas den tillbaks
:(
Tänkte att jag ger någon chansen här innan jag returnerar den, perfekt skick köpt direkt från Apple. Komplett med kvitto kartong och tillbehör,...
Du måste återkoppla om resultatet:D
Funderar på att gå tillbaks till min SE har en Silver 128 vi får väl se om färgen går att förbise;)
[MEDIA]
Förstår faktiskt inte problemet för vissa här. Jag hör ingenting från min 7a SE eller 6S. Även om jag skulle höra det enbart när jag lägger...
Har inte märkt någonting men har å andra sidan inte så bra hörsel.
Sensorn kan ej läsa genom mina färger och förstår således inte att den sitter på armen. Med andra ord får jag notiser kors och tvärs eller så...
Tyvärr inte då det är samma sensor:/ funkar inte med mina tatueringar....
Alla
Hehe menar att jag är en velpelle:) (velig) ah mattsvart
Köptes idag på Elgiganten. Komplett med allt och kvitto. Om någon missade sin chans idag:) Säljes för 7490 plus frakt. Mvh, Hickan
Sista bump, avslutas lördag kväll 22:00 @Gurex leder med 3200 plus frakt:)
Gör så!
Köpt ifrån Apple men fick även tag på en svart som jag behåller. Plasten är avtagen men den är ej startad! Tänkte om någon inte fick tag på en...
Självklart! Bara dom släpps......:eek:
Var precis och köpte en svart 32 iPhone 7 på elgiganten, de hade på lager:) Kommer en silver och en svart 128 på posten idag som jag returnerar...
Yes jag kommer köpa dom.