Separate names with a comma.
Egentligen spelar det ju ingen roll vilken man köper om man handlar på Honorbuy eller TradingShen, dom kommer "använda" ändå även att det inte...
Haha, har väntat 9 dagar och inte ens hört nått från postnord än. Så lär väl hinna returneras innan dom hör av sig. Ett jävla skal för ett par...
Japp! Nu efter många om och men har jag lyckats. Tack till er som hjälpt till, alla är vi noviser på android någon gång ;)
Mjo, problemet är ju att jag hållt på med detta snart 7 timmar. Så något gör jag ju fel. Därav behöver jag en guide för noobs.
Du är en ängel, med hjälp av din lyckades jag hitta MIUI10 på deras china sida och lyckades flasha in den riktiga. Nu är frågan, ska man ge sig på...
Jag vet helt ärligt inte. Jag kan inte ett skit om android, men överallt står det hur lätt det är. Sen inser man hur många som förstört sina...
Har ju gjort det massa gånger, men har ju ändrat filsystem och allt möjligt spännande nu efter massor av guider från "proffsadmins". Så tror nog...
Har gett upp, är för okunnig för detta, men alla påstår ju det ska vara så jävla lätt och "bara installera det här". Nu har jag en lur som inte...
Tack för tipset, testat, hjäälper inte och kineserna har ju plockat ner alla fastboot roms och allt så får bli att beställa en ny jävel nu. Suttit...
Bytte till MIUI10 och eu romen nu, är ännu mindre imponerad än av kinaromen. Vad kör ni andra som tycker den funkar okej? Stable 9.5? Telefonen är...
Du är inte ensam, ibland får man ju spamma som om man trodde man spelade något jävla klickspel.
Inga superproblem egentligen, men "viktiga" saker går inte justera, ett helvete att få till med teman osv. pga. kinesiska i tex. theme managern....
Ikväll kan jag låsa upp min bootloader äntligen. Men läser om att ni verkar ha mycket problem med EU romen? Överväger fördelarna med EU...
Fan vad jag önskar att jag va som dig. Men är ju så satans hetsig och kan inte vänta en minut.
Skulle dock välja Honorbuy ALLA dagar i veckan. Trading lyckades inte shippa någon 4gb lur till mig iaf på 11 dagar. Lyckades avbryta ordern igår...
Well, nu är jag rätt basic vad det gäller allt med android. Insåg just att man kan byta tangentbordet till ett icke-kinesiskt från Play Store tex....
Hatten av till Honorbuy, fick telefonjäveln innan helgen ändå. Nu då till nästa grej, massa kinesiska tecken fan överallt. Jag är TOTAL noob på...
Ja, man kan ju tycka att ett litet tracking-nummer kunde dom hinna åstadkomma på den tiden iaf. Honorbuy skyltar ju stort med deras...
Verkar väl inte vara meningen att jag ska ha någon Mi Max 3, 11 dagar sedan köpet på TradingSzhen nu, dom kollar fortfarande "vad som hänt". 1,5...
Tack för svar, får väl försöka lyckas avbryta den här ordern på något vänster och köpa nått annat eller en ny mi max 2. Trött på det här tramset nu.
Vart ska man beställa för att få en telefonjävel? 9 dagar sedan jag beställde från Tradingszhene eller vad fan det heter efter goda omdömen här i...