Separate names with a comma.
Har provat alla 3 och Revolution tyckte jag nog med en gång var snabbast men har minst inställningar. Kör sedan tidigare idag med Apex och den...
Tycker att det är den filen jag laddat ner. Tagit bort recovery mappen som det står, flyttat till sd och flashat via cwm, men får bara att...
Jag fick det inte att fungera?! Hur gjorde du? Vilken laddade du ner?
Vilka gapps är det som ska användas? Vad jag kan se på nedladdningssidan finns det bara en?!
Också bara rootat, i övrigt stock! Läste att det kanske kan bero på CWM. Är det så att den inte kommer inom några dgr och att det inte fungerar...
Jag kör dock root med upplåst bootscreen om nu det har någon betydelse EDIT: Var det via WIFI eller mobilnät som Ni gjorde uppdateringen? Gjorde...
Jag drog batteriet och startade om telefonen för att se vad som hade hänt. Telefon startade upp utan problem. Har fortfarande 4.0.1 och ingen info...
Fick också info om uppdatering imorse men det verkar som min telefon har hängt sig vid uppdateringen. Visar en liggande androidgubbe med en röd...
Tillhör också den skalan med inte ett enda bekymmer så långt :) Tycker t om att batteritiden är helt ok.
Japp den är rootad. Kör med den svenska versionen som väntar på uppdatering :-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk EDIT: Sitter nu vid en...
Efter vad jag fattat det som så verkar inte stock kunna hantera alla % enheter så det blir väl att avvakta tills man flashar en ROM istället.
Nu har inte jag flashat ännu men upplever däremot lite lagg sedan igår. Har inte installerat något nytt bortsett från uppdateringen från Nova....
Hur, var hittar jag dit?
Kör med Nova launcher och lyckas inte ta skärmdump enligt beskrivning på första sidan. Är jag helt korkad eller vad gör jag för fel?
Har nu efter snart 2 veckors användande finns det bara positivt att säga om telefonen. Batteritiden var jag inställd på skulle vara dålig men jag...
Håller med! Mycket bättre tryck och ljudinställningar i Equalizer. Samt att Volume+ kraschar för mig ganska så ofta.
För mig fungerar spotify utan problem. Kör det mest i bilen och det är inga problem
Lider verkligen med dig :( Det är största mardrömmen att tappa den och framförallt efter så kort tid man haft den. Tur att skärmen klarade sig iaf.
Samma här! Gick från galaxy s till nexus och blir bara nöjdare för varje dag jag använder den. Skärmen är helt underbar, snabb, smooth etc. Enda...
Upplever inga lagg alls. Tycker t om att kameraappen startar snabbt :) Märkte dock igår att den blev lite segare, men då hade jag installerat /...
Var också beredd på det sämsta tänkbara batteritid men måste säga att jag är hittills väldigt nöjd. Visst den har inte batteritid som min S1, men...
Ang det interna ramminnet som är totalt: 631 MB. Efter att jag har stängt av alla appar som ligger i softkey till höger har jag bara 174 MB...
[APP] Nova Launcher Beta (ICS based) - xda-developers På den jag kör kan via inställningarna uppdatera den via OTA :) Vet dock ej hur det är...
Det jag menade var att min skärm ser likadan ut så då är det mitt tema isåfall med. Inget att anmärka på iaf för min del.
Håller med! I mina ögon ser det inte alls galet ut utan snarare som att det är så det ska vara. Men vi alla är olika. Har dock inte med skärmen...
Har också som Mjolkchoklad men stör mig inte alls på det så jag kommer inte att skicka in eller liknande. Grymt nöjd med skärmen måste jag säga :)
Samma för mig den föreslår nästan inga ord alls utan det blir att fylla på själv.
Ingen bekräftelse på något sätt men denna telefon kommer från Google och kommer därför att få sina uppdateringar via OTA. Alltså kommer KIES inte...
Kanske har fattat detta helt fel men denna telefon behöver väl inte KIES för uppdateringar etc....
:) Har precis fått sms från frugan om att en avi på en NEXUS ligger hemma o väntar. Fasen att man inte är hemma förrens vid 18.30 :(
För att göra det måste du ha rootat telefonen och flashat in en annan ROM https://swedroid.se/forum/62225-roota-din-galaxy-nexus.html Alt kan...
De har slutat att skicka sms avi för ett litet tag sedan. Det var det svar jag fick. Men ring o få kollinr så spårar du den och kan hämta ut den...
Har länge stått mellan GN och SII men valet föll på GN. Pojken fick sin SII igår och kompisen fick sin GN idag och det lilla som jag fingrat på...
Samma här :) Har länge väntat på o få en långledig helg men just nu hade det gärna fått varit vanligt vecka så man kunde hämtat den imorgon :(
Håller med :) Fast jag har varit grymt nöjd med min S1, klart den bästa telefon jag har haft hittills. Hoppas att Nexus blir lika bra, det känns...
De är redan slut :( Beräknas få nya imorgon igen :)
Lyllos dig :)
Pratade med 3 idag ang leverans och dem som de fick in i måndags är redan slut och det skulle komma in fler imorgon (5/1), det beskedet fick jag...
Om jag har fattat det rätt så ska det vara ett problem mellan facebook och ICS. Har dock inte facebook själv så.......
Klart intressant! Blir att inhandla sig en sån ifall man tycker batteritiden inte räcker :)