Separate names with a comma.
[ATTACH] Schloss Arkade i staden Braunschweig /Tyskland
[ATTACH] Domkyrka i Passau /Tyskland med världens största orgel , Google Nexus 6P
[ATTACH] Vacker bil framför slotet i Celle /Tyskland tagen med min Google Nexus 6P
Jag tror att den är den med 1200x800 ,tillräckligt bra till navigering
Köpte en Lenovo Tab 4 8"..bra uppdatering med Android 7.1.1 nougat får se hur den funkar
Nu har jag kollat och plattan är nästan 3 år gammal köpte den i oktober 2014 ,inte i Sverige utan på nätet från Danmark så jag tror att jag är...
Det stämmer,den startar om och plattan är mera än 3 år har jag för mig ..vad gör man åt den då ..köper en ny eller finns det nåt botemedel ?
Hej! Har en Samsung platta SM-T700 som börjar trilskas ,stängs ideligen och börjar igen oavsett inställningen som är satt på 10min.Finns det nån...
Hej! Hur ÄR dom Withings activité Klockorna, Det är bra priser på vissa elektronikedjör frågan är om dom är bra.Finns det några med erfarenhet ??
Samma information får jag också på min Nexus 7,så jag använder Sygic för att navigera. Alltså att Navigon app är inte kompatibel med Nexus 7
Senaste var Looper på BD,nu väntar jag på måndag när dom släpper "nya"Bond skyfall
Vid bilen hade jag strålande vårväder...det var på långhål som jag tog bilden
Från mina resor i Österrike
Det håller jag med,men ändå..man ser dom inte så ofta..men visst är dom vackra E-type
Tack..den var också vacker
Trivs bäst med kompakter,lätta att slinka ner i byxficka och så klart ingen proffs fotograf,fast just denna bild har jag tagit medmin gamla Konica...
Hejsan! Fick min 7 /32GB nu i fredags..måste säga att Inet skötte detta med beröm godkänd!