Separate names with a comma.
Ok då fattar jag. Tack för infon :)
Prata med min sambo om batteri cyklar och visade henne hur det såg ut. Och utan att jag har laddat telefon så har det ändras från 9 till 10.. Hur...
Hur sällan laddar in telefonen? Har ni till 80%? Har till 80% jag sen någon dag tillbax. Sätter den på Pixel snap laddaren varje kväll när jag...
Hur många ladd cyklar har era Pixel 10 pro gjort? Min är redan på 9. Tycker det känns som mkt..
Vart hittar jag den? Min första Pixel detta..
Säljer ett helt nytt Pixel 10 Pro xl snapcase i färgen obsidian. Ny pris 695kr, säljer det för 550kr inkl frakten.
Skärmskydden nu förtiden känns som displayen. Bara du kör någon form av tempered glass. :)
Vad kör ni för upplösning på skärmen? Kör sj standard typ 1080p va? Någon som kört med båda ett tag och kan berätta om det påverkar batteri tid mkt?
Tycker batteriet är galet bra jag. 7 h 20 min skärmtid och 35% kvar.
Hur är magneterna på skalet? Har märkt att det kan variera nåt enormt.
Skumt helt klart.. Har inga såna problem med min 10 pro xl.
Väldigt skönt med en mobil med kanon batteri :)
Vilken färg?
Använder detta skärmskydd från Amazon. Funkar kanon med fingeravtryck. Fingeravtryck läsaren känns lika bra som innan jag satt dit skyddet. Amazon.se
Tackar :)
Kan du länka till plånboken?
Fick min Pixel 10 Pro xl idag. So far verkar det var en mkt trevlig mobil. Snygg och välbyggd. Batteriet verkar vara riktigt bra. Köpte med...
Jag beställde den 26e. Kontakta dom det gjorde jag.
Blev skickade idag från tele2 :)
Jag förboka på tele2 med 1-3 dagar och har inte fått min Svarta Pixel 10 pro xl..
Verkar som det blir så för mig denna gång. 4-6 veckor tills dom får in den hos tele2. Trots att jag beställde när det stod 1-3 dagar..
Hej på er. Har beställt en Pixel 10 pro xl som blivit uppskjuten till 3-5 veckor. Så funderar på att istället ta en Pixel 10 pro. Men jag kommer...
Beställde svart 10 pro xl från tele2. Men dom skickar inte ut dom förrän den 28e. Så dåligt tycker jag..
700kr plus frakt, kan jag gå med på :)
Hej, säljer ett inplastat ex av Donkey Kong Bananza till Nintendo Switch 2. 752kr inkl frakt
262
240
Köpte en Chromecast Ultra av ad72. Super smidig affär och väldigt trevlig konversation :) Rekommenderas starkt!
Pm :)
Hej, jag söker efter en Chromecast Ultra. Skriv vad ni har och precis :)
300kr inkl frakt? Det är ps5 versionen
Har ett inplastat ex av God of War Ragnarök.
Säjer ett exemplar av God of war Ragnarök till Ps5 inplastat. 300kr inkl frakten.
Nyskick 450kr inkl frakt
Hej, söker efter fler google wifi puckar gen 1 söker 2-3 st till.
Super smash?
Xbox Series X/S Immortals of aveum:150kr Remnant 2: 200kr Atlas fallen: 200kr Ps5 God of war Ragnarök inplastat: 400kr Nintendo Switch Luigis...
Köpte en Motorola e13 av Krutet. Snabb och smidig affär. Rekommenderas stark :)
Budar 150:- för en
400kr inkl frakt?