Separate names with a comma.
Har kört Pauls Gr4 ett par dagar nu och lo and behold, inga BSODs eller omstarter alls. Kan t.o.m ha telefonen i fickan utan att den tokdör. LG...
Svar: JA! Gjorde t.o.m med 3 för att vara på den säkra sidan (alla goda ting kommer i tre). Hjälpte det? Nix pix.
Den senaste uppdateringen har inte gjort någon som helst skillnad för mig. Samma gamla skräp till BSODs och omstarter. Nu blir det till att plocka...
Dessutom har "folk i branschen" sagt att en uppdatering som fixar problemen ska komma om 2 veckor i ungefär 8 veckors tid.
Så fort jag pratat i telefonen i mer än 5 minuter eller använt den en längre stund (10 minuter) så är det bara vänta ett par minuter så är den...
Tror basudan syftar på uppdateringen som "ska" fixa massa problem (vilket jag starkt tvivlar på att den kommer göra). Är sjukt negativt inställd...
Den funkar faktiskt mycket bättre måste jag säga. Nu är det bara 4-5 BSODs om dagen.
Inte för att vara sån men, jag tror det när jag ser det. LG har snackat så mycket bullcrap hela tiden så det är svårt att ta något dom gör/säger...
MKV funkade fint för mig med orginalromen men har inte fungerat alls med custom rom. Orkar inte flasha om (som jag hört ska hjälpa) just nu. Dock...
Måste köra orginalromen för att spela upp MKV. Tror jag. Jag får då inte igång det med MCR FR19 men funkade fint med orginalromen. Dock har jag...
"Kan inte uppdatera. Ta ur batteriet och sätt i det igen."
Vad blev resultatet av detta test ?
Funkar inte.
Ser fram emot att höra resultatet av detta.
På nått sätt önskar jag att du kommer att uppleva dessa hängningar och reboots så får du känna på hur otroligt enerverande det är. Din telefon...
Håll dig så långt borta du kan från O2X (om du nu inte gillar frustration, irritation och svordomar). Riktig skräptelefon.
Kolla så att rätt datum är inställt. Brukar diffa på en månad ibland.