Separate names with a comma.
Japp v20s.
Körde en OTA check nyss efter uppdatering och jag hitta en på drygt 8mb.. får se vad de är för skoj :)
Istället för att starta om telefonen så funkar det också att sätta på flygplansläge och sen stänga av det då "reconnectar" den till nätet igen....
Jag har samma problem, det verkar inte som att telefonen kontinuerligt söker efter nät. Kan man ställa in det nånstans kanske så den söker med...
Det är så kul att så många tycker att det är jobbigt att den blir "seg" efter si och så många timmar, oftast flera dagar/dygn. Så svårt kan de väl...
Jag har inte haft några som helst problem med min, nån gång tror jag den har segat ner sig och kanske hängt sig men de gör väl vilken dator som helst.
Tack så mkt.. funkade perfa när jag rensade data!
Efter uppdateringen till GB så körde jag en app backup via Astro. När jag sedan återställde telefonen och tanka hem astro så kunde jag mycket...
Halloj, tänkte bara kolla med er proffs om hur viktigt det är att göra en reset av telefonen efter uppdatering till GB. Jag upplever min 2x mkt...
Me2
Det står att jag har 10b i telefonen. När jag försöker uppdatera i telefonen kan jag tanka hem filen men sen står det "ogiltigt programpaket". När...
Hänger sig vid 4% för mig fan vad värdelöst
Blir telefonen återställd med uppdateringen?
Jag fick meddelande om att de kunde hämtas en uppdatering men när jag tankat hem den typ 4.26mb då stod det ogilitigt programpaket. När jag gjorde...
Är det någon här mer än jag som tycker att O2X är en skitschysst lur? Jag köpte min precis vid release och har inte haft en endaste omstart eller...
Okej de kanske är så men de konstiga är att den bara finns där när jag är i hemstan :)
Längst upp i vänstra hörnet så finns de en symbol som ser ut som ett simkort med ett kugghjul på. Vad är det och vad gör de? Går det att stänga...