Separate names with a comma.
För mig i alla fall så uppdaterades Europa versionen om det var i veckan. Så det borde funka för Norden mm också kan man tycka.
Har använt mig av Europa versionen i snart ett år och tycker att den är kanon bra. Så därför skaffade jag USA appen för när man nu ska åka dit om...
Har använt en Kensington hållare med sugpropp. Sugproppen håller kanon. Inga problem, sedan väldigt lätt att ta med sig hållaren när man byter...
Enligt SE support ska det vara en mindre uppdatering av bugfixar mm. Inga nya funktioner följer med.
Det är väll inte första och sista gången det kommer en uppdatering till en telefon. Undrar hur mycket Telia, 3 mm får veta innan? Samt att de på...
Ringde till Telias kundservice. Efter att ha blivit kopplad ett par gånger fick jag till svar att jag skulle kontakta Sonyericsson för att få ett...
Ja det är inte alls trovärdigt. Om man själv skulle vara så velig på jobbet så skulle man själv får se sig om efter nytt kneg om ett tag.
He he fasen va nice att få en liten analys så här på torsdag kvällen. :)
Ja det vore inte så dumt att kunna använda hårdvaran fullt ut. Det håller jag med dig om, absolut. Det hade varit kalas om 2.1 hade släpps i...
Nej det fattar jag inte. Brukar köpa mina saker för jag vill att de ska funka. Åter igen, vad använder du den till. Ska den ligga o blänka i solen...
Vad använder ni för funktioner? Jag blir lite nyfiken på ni som gnäller så mycket att SE ska hänga sig. Vad använder ni X 10 till? Och vad är det...
Fick ett mail ifrån teliasonera.com idag. Där det stod att SE terminalgrupp meddelar att inom en månad kommer det finnas en uppdatering på SE...
Fick problem med att komma ut på webben under helgen. Dock ej via apparna ex aftonbladet. Men fick upp att det var server fel. Tog en backupp...
Färdigt o börjar titta runt. Det slår än är att den känns mycket rappare, som ni andra har sagt. Det var ok innan, men som sagt allt kan bli...
Nu verkar det släppa för Telia. Laddar ned uppdateringen OTA nu.
Var i kontakt med både Telia och Xperia agent på SE. De på telia viste inte riktigt vad det handlade om men skulle maila när han fick veta något...
Ingen med Telia som fått någon uppdatering än?