Separate names with a comma.
Ny lucka på väg från HTC skulle få den inom de närmaste dagarna, hoppas att knaket försvinner
Knakar och glappar för mig
Idag ringde dom från Phone House butiken och sa att telefonen fanns att hämta. Glad i hågen knallade jag dit och tog emot telefonen, tyckte väl...
Var in nyss på Anovo service sidan där man kan se status och nu står det att den är lagad. Ny display nytt glas och nytt frontglas, jag som...
Nu har jag väntat ännu mer (mer än 5 veckor nu) och varit i kontakt med dom i mitten på förra veckan, dom sa att jag skullke vänta denna vecka...
Nu har jag väntat 30 dagar på att få tillbaka min Desire som jag bara använde i 20 dagar, borde man inte få en ny om det tar en sån här tid?
lämnade in min 3 veckor gamla Desire på Phonehouse den 1/9, tittar jag på postens sida så står det att den är lämnad av posten 07:09 den 2/9 hos...
Har ju precis som alla andra bara upplevt en bättre batteri tid. Har alltså inte vetenskapligt mätt upp något men som sagt jag upplever en...
Nu hämtar jag en på Phone House Uppsala dom hade 1 som det stod 2 i kö på den ena har inte svarat på 3 dagar och den andra hade skaffat en annan...
Pratade med Dialect nyss och frågade när jag kunde tänkas få min efterlängtade Desire och då sa hon att i systemet så står det beräknat...
Nu har det helt plötsligt ökat till 1944st på Komplett och Inwarehouse men 4:e står kvar, undrar om dom får in ännu fler än dom beräknat. Skumt...
verkar finnas i lager på CDON just nu och ON OFF säger också att dom har på lager detta via prisjakt, ser inte ut som att ON OFF har den om man...
Avbokade iPhone 4 idag och beställde en Desire, sitter för närvarande med 3GS och hoppas att jag inte skall bli besviken. Känns ännu mer rätt...