Separate names with a comma.
Kollar lite om någon är intresserad av ett byte, min är i absolut nyskick, skal och skärmskydd på sedan den plockades ut. 128gb Porcelain färg...
Sälja bara budsen?
Köpte en pixel 7 av mig, snabb betalning och inga konstigheter, rekommenderas starkt :)
Köpte en pixel 9 pro xl av mig, snabbt o krångelfritt, inga konstigheter, starka rekommendationer:)
Såld till @beginner
Du har pm!
Noterat, budstopp sätts till imorgon 12.00
Pixel 7 i fint skick, några små hairlines på skärmen men absolut ingenting du kommer lägga märke till. Medföljer enklare skal. Ingen...
Såld till @astrob0y
I kanonfint skick, medföljer ett original skal från Google samt ett dbrand gripcase. Finns i centrala Sundsvall men kan absolut skickas. Budstart...
Ganska säker på att detta är fallet. Jag har försökt få en pixel vid lansering flera gånger nu via Halebop och det blir alltid uppskjuten...
Hej, nej tack. Har försökt hoppa över till iPhone flera gånger och det går bara inte. Tack för erbjudandet :)
Köpte en AAWireless av denna herre, inga konstigheter, rekommenderas starkt :)
Tänkte se om någon nappar på ett byte då jag tycker XL är lite för klumpig. Helst ute efter en svart eller vit P9P. Nästintill ny, två veckor...
Väntar på svar från Noli, svarar inte han så är den din :)
Pm
1 timme kvar
Noterat. Budstopp söndag 14:00
Säljer en OnePlus watch 2 i jättefint skick då jag köpt mig en Pixel watch 3. Bud börjar från 500:- Budstopp sätts efter första bud....
Söker en trådlös Android auto dongel, helst en AAWireless men kom med förslag om ni har någon till salu :)
Låter intressant, pma mig vid tillfälle :)
Tack för budet men går inte under 7000 :)
Beror lite på vad jag får för bud, men inte längre än måndag iallafall:)
Missade det, tackar.
ska hoppa på Pixel tåget igen så då får denna hitta en ny ägare. Svart OnePlus 13 i superfint skick, supervooc laddare, ett silikonskal. Tyvärr...
Söker en supervooc laddare från 80-120 watt
Slänger ut en krok om någon skulle vara missnöjd med sin OP13, har en P9P XL uttagen oktober -24 i superfint skick, 128gb i färgen Hazel,...
Du är inte intresserad av ett byte mot en Pixel 9 pro XL I färgen Hazel?
Jajjemen, får slå till och hoppas på det bästa, tack för svar :)
Väldigt, detta hände inte med min galaxy watch.
Det verkar vara facebook som öppnas, hittar ingenting i inställningarna men ska söka vidare lite :)
När jag råkar komma för nära min Oneplus watch 2 med telefonen så får jag upp detta meddelande, händer varje gång, någon som vet vad det är? NFC...
Längesen detta inlägget gjordes men hur känns armbandet? Många av dessa billiga i rostfritt känns inte "tighta" så att säga, skramlar och känns...
Den hamnar på Tradera istället!'
Säljer en helt ny P9PXL i färgen hazel, frugan ville prova på men tyckte den var för stor och klumpig så hon stannar kvar vid sin Pixel 7, den är...
@vandahl9 köpte en S24U av mig, snabb och krångelfri affär och trevlig som få, rekommenderas! :)
Köpte en pixel 9 pro xl av Kixx, trevlig som få och allt var som utlovat. Rekommenderas :)
Ursäkta radiotystnaden, jag är på jakt efter den större modellen så en pixel watch 3 passar mig bättre. Lycka till med försäljningen! :)