Separate names with a comma.
Dbrand black metall och Slickwrap black leather till OP3/3T. Båda för 100:- plus ev frakt. Finns i Stockholm.
Har dessa: Pelosi svart "sandstone" 50:- Original flipcover 100:- Original Carbon 100:- Eller alla för 200:- + frakt Finns i Stockholm
Tecknet som du skrivit i rubriken betyder; mer än.....
Bootloader upplåst?
Finns även med 10x32;) Även den riktigt fin.
Nej det var det inte, men enligt rykten kring 5T så verkar uppgraderingen vara något mindre där. 3T fick en starkare processor och kraftigare...
Kanske är deras tanke att få fler nya kunder, inte uppgradera från 5:an iaf. Från 3:an kan det nog vara en idé. Men som sagt, en tele mer "Up to...
Frugan behöver byta ut sin iPhone 6S 16GB. Nån som har en 7:a 128GB i bra skick (ej 7 plus, endast den vanliga 7:an)? Kvitto och garanti bör...
Ja, i bra ljus tycker jag den slår det mesta, åtminstone om man gillar 16:9. De andra måste man ju croppa då. Har en OP3T nu, som också har en...
Uppenbarligen kan även en "budgetmobil" ha en bra 16:9 sensor. Bilder tagna på Isla Graciosa, Lanzarote, med en Axon 7. Jäklar vad jag gillade den...
Tack, det låter helt rimligt!
Saknar min gamla Axon 7. Någon som har en silverfärgad i bra skick. Den bör vara komplett och orootad med kvitto. Finns i Stockholm.
Vissa mobiler (de flesta?) verkar ha bäst upplösning i formatet 4:3 (typ 12MP) och sämre i formatet 16:9 (typ 9MP). Har själv haft en Axon 7...
När jag tänker efter behöver man inte gå så högt upp i pris. Denna Nikon är riktigt bra och prisvärd https://m.prisjakt.nu/product/2437415 Kom...
Ja du, det här med kikare är inte lätt. Helt klart är att Leica, Zeiss och Swarovski är världsledande, men också riktiga dyrgripar, börjar på ca...
Köpte en S7 edge av tjonken. Välpaketerat och allt enligt beskrivning. Snabbt och bra. Rekommenderas!!!!
2500
Har ett blått nordiskt tangentbord över till Surface pro 3. Kartong finns kvar. 200:- plus ev frakt. Finns i Stockholm
Som @ogre säger här så funkar hans, alltså inte fel på builden, eller kanske ändå..... Jag körde med 4.5.1 helt original med regelbundna...
Å andra sidan är både Excel och WPS sååå mycket bättre. Använder aldrig Kalkylark och Dokument för redigering;)
Precis samma här, måste ha med builden i 4.5.1 att göra.
Bara att bita i det sura äpplet, kör nog min OP3T så länge som möjligt;)
Kanonbra säljare, rekommenderas!!!!!
Bra och snabb affär. Allt som beskrivet. Rekommenderas!!
Finns var?
Såld
Ok, tack för svar. Missade att det var 32GB-modellen, blir lite för lite.
Vilken modell? N9208 eller N920CD?
Vet ingenting om det där med Youtube. Men OP3T är i mitt tycke en fantastisk telefon. Det är den av alla lurar som jag varit mest nöjd med, och...
Tror det är omöjligt med tanke på att de har olika ratio, 16:9 mot 18:9;) Skulle iofs se riktigt kul ut!
Man behöver inte ha ett pris på en bytesannons, endast under säljes. Kan dock underlätta iom att det blir ett bytesvärde;)
Ja, tycker det finns många anledningar till att kolla in Oneplus. En annan avgörande anledning är att deras garanti även gäller om den är rootad...
Har aldrig haft en mobil så här länge, drygt sex månader;) Har alltid sökt efter nåt annat, ibland kört ett par stycken parallellt. De saker jag...
Enligt rubrik, modell BKB50, original, svart. 400 + ev frakt Finns i Stockholm
Har en OP3T 128GB Midnight black, nyskick, komplett. Dessutom ett original carbonskal, ett original flipcover och ett genomskinligt tpu-skal....
Om du får tag i nån så har jag sen ett original keyboard ( Nordic ) om du är (blir) intresserad:-*
Tar tillbaka budet
Så sant:) Undvik sånt.
Beror ju på vad det kostar. Typ en hundring kan man ju chansa på;) Räkna dock aldrig med nån garanti
Jo jag är medveten det, försökte öppna en sådan på Ebay, men det var för sent. Har inte gått 30 dagar sedan jag mottog varan. Ytterligare en...