Separate names with a comma.
Upp Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
Jag har aldrig haft en Android mobil med så bra batteritid som denna! Herregud vad den håller :) Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
Har två stycken :) Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
Om någon är intresserad så har jag ett skal till salu i Köp och Sälj till G2 :)
Tja! Säljer detta skal helt ny i förpackning. För mer info titta på länken nere http://www.spigen.com/brands/lg/lg-g2-case-slim-armor.html...
Vart hittar man rootkit? Jag hittade bara att man kör via CMD och pushar. xD Tänker ni på denna?...
Precis! Vill verkligen ha det :) Det skulle vara så skönt om det fanns ett Rootkit till våran internationella xD
Är supersugen på att roota den nu, lite osäker om jag ska dock: / Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
Skriver från den nu och skärmen är riktigt snygg!! :) Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4
Är det denna man ska köra? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2448887 Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Går det att roota våra G2 redan nu?
Beställde min idag 09.30 och den blev skickad nyss!! :) Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Menade Netonnet :) Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Fast via telefon sade han att alla nästan är slutsålda av leveransen som kom in xD
Katshing hade fel! Inga i lager alls. Dock så har Netonet har i lager några kvar bara. Köpte än där precis med utlovad leverans idag :)
Fick hem min för två dagar sedan i Dodger blue :) Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Kunde inte hålla mig, blev en order hos Katshing! Hoppas allt är sant nu da :)
Har Discshop, Dustin, Katshing och Netonnet importerat eller vadå? Hänger inte med xD
Önskade att CDON också hade fått in den! :( Jag som ändå hade köpt den vita
Nej inte ännu. Hoppas de gör det snart :)
Någon som har fått sin levererad?
Beställd: 26/9-13 Från: Netonnet Färg: Vit Kommer: 26/09/2013 Hos mig: 27/09/2013
Håller med alla riktig prisvärd surfplatta! Slog till själv och köpte en :)
Nej inte på den som kommer till Sverige, bara den koreanska versionen :)
Det är många som förmodligen inte kommer ha tillbehören Day 1, men det kommer säkert. Kolla in tex. Elgiganten eller The Phone House när det...
Ohh, Tack! :) Nu blir det garanterat vita färgen!
Såg en annan sida som också ändrat till 25 September. Hoppas det är så att alla butiker ska få in den tidigare :) Min är beställd från CDON :)
Jag köpte den svarta bytte till den vita. Och nu när jag ser framsidan på den vita blir jag lite orolig. Varför är den sådär svart runt om :( Hur...
Jaha, för jag köpte Spigenskalet och den är till AT&T. Visst ska den passa utan problem?
Blir för första gången en vit telefon för min del! :)
Jag råkade köpa de som är Antifingerprint dvs matt i början. Men säljaren var snäll och skicka de klara som jag ville ha....
Japp! Fick hem mina precis från Tyskland :) Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Konstigt att Elgiganten flyttade från 3de till 11de ... Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
En blå skulle bli perfekt! :) Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Fungerar Quickwindow kopiorna precis som den riktiga? Skickat från min Desire HD med Tapatalk 4
Ja, precis! Jag tror det blir den tredje oktober för alla i Sverige
Jag tycker det är värt att satsa på denna, trots att jag haft problem med LG förut. Den ser lovande ut och det är deras största och bästa...
Det står att de ska ha 2st inne i lager http://ckkarlsson.shopitoo.com/product.html/lg-d802-g2-black Konstigt.. Webbutiken verkar helt ny också
Perfekt! Tack för tipset! :)
Jag tycker du ska köpa en Parfym med lite småsaker, lägg sedan allt ihop som en goodiebag. Min syster(24år) älskar det som present i alla fall :)...