Separate names with a comma.
Edit: alla problem tillbaka...suck Bye Bye Sony.
Jag får så kraftig lagg, några gånger om dagen, så jag tappade allt och drog näven rakt på luren. Den höll... MEN jag har lagt märke till att det...
Hej, Min Z3+ och mina BT-lurar, Sony MDR-1ABT, funkar inte alls ihop. Ljudet bara hackar. Jag har provat med/utan WiFi påslaget, inomhus och...
Aha, så är det såklart! Det är jag min åsna som inte tänkte på att jag hade ställt in skärmaktivering med dubbeltryck. Har inget plånboksfodral,...
Fick en ny Z3+ igår som fungerat fint, inga spår av överhettning. MEN, i morse så fabriksåterställdes luren av sig själv. Något tröttsamt... -...
Ja ok, jag hoppas ju såklart att det inte kommer vara några problem. Snurrat in mig för mycket på problemet kanske när jag läst om det... Jag...
Ok, fick en ny Z3+... Så det första jag ska göra är alltså en fabriksåterställning? VET någon om det är lösningen eller KAN det lösa problemet...
Hämtade ut en Z3+ idag på em. Startade igång den och den uppdaterades direkt till version 28.0.A.8.251. Provade att använda kameran och fick...
Har en HTC One (den första modellen, Lollipop och senaste programvaruuppdateringen) och har EXAKT samma problem, som är otroligt irriterande. Kör...