Separate names with a comma.
Redan svarat i PM
Någon som tröttnat på sin iPad 11 och vill sälja? Skicka PM med förslag.
Noterar ditt bud. Dock för lågt.
Annonserat ut dessa tidigare men ångrade mig då..... Insett att jag inte använder over ear hörlurar så mycket så de får gå till någon som...
Såld till @samich
Noterar
PM
Säljer min Galaxy Buds3 Pro lurar då jag inte får skicka tillbaka dem. Hygienartikel. Funkar inte med siliconpluppar och mina öron. Så de får gå...
Köpte en Mac Mini. Allt var som utlovat. Snabb frakt och superbra packat. Trevlig och lättsam. Rekommenderas varmt!
Om inte raeserfisk köper den så är jag intresserad.
Söker en fin Ultra, välskött. Räcker gott med 256GB modellen. Helst 100% Batteritillstånd. Skicka PM med förslag.
Köpte en Samsung S25+ av @Poolkjol Allt flöt på perfekt. Mycket trevlig bekantskap. Gör gärna fler affärer med denna trevliga herre....
För många oseriösa spekulanter. Stänger tråden och avslutar försäljningen.
Skickar PM
Uppdaterat annonsen med färg. Natural Titanium
Nej, det är inte aktuellt med byte!
Ser om det är någon som vill nappa på en iPhone 16 Pro 128GB i mycket fint skick. Färg: Natural Titanium. Alltid haft skal och glasskydd. !00%...
Nyligen köpt av tojjetok här på forumet. Blev ett förhastat inköp, så jag ger någon annan medlem chansen till att fynda ett par superlurar till...
Ej aktuellt lägre.
Nej då inget av det ovanstående. Legat på sjukhus men nu hemma igen. :) Svarar på ditt PM alldeles snart. :cool:
Skicka pm om du har ett par i fint skick. Skriv vad du vill ha för dem också.
Köpte ett par hörlurar B&W PX7-S3 av @tojjetok Mycket smidig affär och allt som utlovat. Snyggt paketerat och snabb att skicka. Jättenöjd och...
Vad är du villig att släppa den för? Skicka PM.
Nån som har ett fint exemplar till vettig peng. Svart i första hand men andra färger kan vara av intresse också. Kvitto och originalförpackning...
Bud 2700
Håller koll på tråden :)
Ok då vet jag. Nytt bud 2700 plus frakt.
Ger ett bud på 2500kr plus frakt.
@drkrupp köpte ett Logitech MX Keys av mig, kan inte bli bättre köpare än så här. Rekommenderas varmt.
Mus såld till @kenuswe
Kanon. Tar resten via PM.
Bor själv i Bollnäs så det är en bit ifrån. Men kan skicka om du önskar.
Tangentbord sålt till @drkrupp
Verkar bara varit den 6 juni enligt Prisjakts historik....synd att man inte hann på. [ATTACH]
Noterat, men för lågt för att jag ska nappa i dagsläget....:ehm:
Det är ok om @kenuswe tar musen. Skickar PM till dig.
Ja det är ok om @drkrupp tar tangentbordet.
Logitech MX Master 3S - Trådlös mus för topprestanda med ultrasnabb scrollning, Ergo, 8K DPI, Glas-tracking, tyst klickljud, USB-C, Bluetooth,...
Ändrat utgångspris 2500kr till bud, se nedan. Sony WH-1000XM5 trådlösa around-ear hörlurar (svarta) Grymma ANC hörlurar med toppen ljud, men de...