Separate names with a comma.
Jag ominstallerade min Samsung Galaxy S7 Edge med LineageOS för ett tag sedan, allt har rullat på fint förutom YouTube-appen där jag inte kan...
Rackarns, men det måste ju gå att komma runt på något sätt. Inte för att jag kan göra det men hoppas någon kommer knäcka den nöten i så fall :D
Jag kör LineageOS på min Galaxy S7 Edge och testade att dra hem Samsung Pay och Frameworken men den kraschar när jag försöker starta den. Antar...
Det var första gången jag någonsin pillade med detta så tog den hårda vägen och fick lära mig av mina misstag, men det gick ju bra tillslut :)
Jag ahr nu löst det, jag fick ändra filformat, sedan köra en Wipe, efter det kunde jag se filerna i mappen och Lineage OS är nu installerat! Tack...
Jag får inte mounta data, men jag fick mounta efs och skulle då testa lägga in filerna där men då säger ES File Explorer att efs-mappen inte har...
Okej nu vart de fart här :P Jag testade att lägga filerna i data-mappen istället och nu ligger filerna kvar även om jag startar om telefonen, men...
Yes, det var det första jag testade, men det utrymmet kunde jag inte ens se via TWRP när jag ska välja ZIP-fil, antagligen en säkerhetsfunktion?...
Jag har rootat min Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F), installerat ES File Explorer och sedan placerat LineageOS och Gapps zipparna under .\ på...