Separate names with a comma.
Gjorde ytterligare ett byte med Jörgen! En Oneplus 8 pro mot två andra lurar. Han var snäll och skickade första till mig så jag hade någon lur att...
Tyvärr ja. Glömde stänga.
Inte en Iphone 8?
Du har pm!
Äntligen har man en Pebble Time Round igen. Inte bästa batteritiden, men lätt den bästa diskreta smarta klockan som tillverkats. Varför behövde...
Köpte en härlig gammal Pebble av Etienne och fick en extra klocka av samma modell (icke fungerande) på köpet. Väldigt trevlig kommunikation, bra...
Hej Säljer ett par Oneplus Buds vita som bara är testade i några timmar. Kvitto finns. I perfekt skick. [IMG] 700 inkl frakt
Skickat PM
Fullt förståeligt :)
Hur är batteriet typ på Round? Håller en dag fortfarande?
Round (om batteriet är ok) Time steel Pebble 2 :) Jo, gav bort den jag köpte av dig till en bekant... Och nu vill jag prova igen. :P
Hittat byte. Tråd låses!
... Någon som har någon stackars gammal Pebble klocka som ligger och samlar damm...? Typ under 1000kr? :)
Hej Provar igen då förra bytet inte blev av. Skulle vilja byta ner mig från en Oneplus 8 Pro 8gb ram och 128gb lagring till något annat enklare...
Byta z flip mot oneplus 8 pro? :)
Sålda till Gurex
Ingen aning tyvärr
Tack för bud!
Hej Säljer ett par Airpods gen 2 (ej trådlös laddning) som använts från och till i några månader. Kvitto saknas tyvärr. Bud från 600 inkl...
Byta mot ett par Airpods 2?
Jo, FL är trevligt. Har nog plinkat i det i typ 14 år nu från och till.
Lenovo Yoga Slim 7 med Ryzen. Riktigt trevlig ultrabook som klarar av att köra lite lätt spelande från och till också. Rekommenderas. [IMG]
Hej Säljer en Huawei Watch GT2e i bra skick (svart). Kvitto finns. [IMG] [IMG] 800kr inkl frakt eller bud
Lägger bud på 1500kr inkl frakt
Hej! Jag har hoppat lite fram och tillbaka kring hur vida jag är någon vidare "gamer" eller inte, men har nu kommit fram till att jag än en gång...
Bytte smartwatch med mrfrozen. Smidigt byte, bra paketerat och trevlig kommunikation! Rekommenderas starkt! :)
Den här besattheten I att ramarna ska bli tunnare och tunnare fattar jag inte alls. Det blir ju mer och mer klumpigt att använda luren ju mindre...
Klockan bytt med mrfrozen
Det vet jag tyvärr inte.
Köpte nyligen en Oppo Watch 46mm av en på forumet men kom fram till att den inte riktigt var för mig. Den har Color OS installerat, så inte Wear...
Köpte en oppo watch av allerskrans! Trevlig kommunikation och snabbt skickat. Bra paketerat också. Rekommenderas! :)
Bjuder 1500 inkl för oppo :)
300 inkl för jabra :)
Tack för förslaget men har redan en annan smartwatch.
Hej Säljer en Garmin Fenix 6s silver. I nyskick. Digitalt kvitto finns. Garmin fēnix® 6S | GPS-multisportklocka [IMG] [IMG] [IMG] 4000kr...
Sålde ett par hörlurar. Trevlig kommunikation, snabb betalning och allt super! Rekommenderas! :)
Sålde en Lenovo Smart Clock till Bakken! Snabb, smidig och trevlig affär. Rekommenderas starkt! :)
Bytte smartklocka med Jörgen och allt gick perfekt! Snabb affär och fint paketerat. Rekommenderas starkt! :)
600 inkl? :)
Tack för förslagen! Låter tråden vara igång ett tag till då jag inte har brottom. Så återkommer jag då jag tänkt till lite. :)