Separate names with a comma.
Fick min i onsdags och igår så höll den i 16 timmar med 4g med hårdanvändning, spotify, surf och spel, kom aldrig riktigt upp i 4g igår tror jag...
Sen jag uppdaterade facebook appen så verkar det som att min mobil är förliten (?) Bilder är förstora och all text får inte plats längre.. vet...
Jag har dock inte rootat min telefon eller gjort något med den så jag tycker det är väldigt konstigt... och störande.. Har inte haft den i mer än...
Är det någons x5 som har börjat starta om sig? Min gör det.. Ibland en gång om dagen ibland några gånger om dagen.. Har kollat efter uppdateringar...
Åhh... Det var nog fel på den mobilen (Jag lämnade in den för det stack upp en plastbit) för jag klickade så men det kom upp "det finns ingen...
Jag har haft mobilen i några dagar nu, men jag har ett problem (Detta är mitt första android mobil). Jag får verkligen inte kalendern att...
men det låter ju bra iallafall.. Undrar om någon vet hur känslig skärmen är? eller ifall man borde köpa skärmskydd? Har dock inte hittat något...
Åh, vadbra! Har du x5, rekommenderar du den?
tjaee, undrar om man behövde roota telefonen för att Wifi skulle fungera eller var det bara att ändra till TKIP? Funderar på att skaffa x5,...