Separate names with a comma.
Hur funkade Kina-klockan? Är sugen på exakt samma grej som du nämligen, och det står väl mellan en TomTom Spark eller en Sony Smartwatch 3. Då får...
Har någon koll på hur det går med leveranser? Det var länge sedan jag hörde något nu. Någon som kanske redan fått sin?
Jo då, det blev det! Bangade dock på att ta med luren på Lidingöloppet då det var regn i luften, så lämnade hörlurarna hemma. Och sen drog jag...
Jag drar och köper JayBird Bluebuds X idag, tänkte att jag lika gärna kan köpa de innan klockan kommer så att jag kan ha de under Lidingöloppet nu...
De du länkade från Dustin är dock den gamla versionen som hängt med ett tag. Verkar inte finnas några recensioner ännu för "Jabra sport wireless...
Mjo, men då klockan enbart är kompatibel med bluetooth-hörlurar kommer förhoppningsvis utbudet att breddas så småningom. I alla fall om klockan...
Jag köpte Standard med extra ram-minne. Personligen har jag svårt att se den ersätta min vanliga telefon, men för löpning verkar den riktigt guld!...