Separate names with a comma.
Oj! Den var snygg! Någon möjlighet att du kan lägga upp ett par bilder på den? :)
Sorry, menar "Normal" inte auto. Menar alltså standardläget, har aldrig rört iso etc. Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
På alla bilder jag lagt upp hittills har det bara varit auto hela vägen, exkluderat växlingar mellan makro-, auto- och HDR-läget. Skickat från...
Tog lite fler bilder under helgen. [IMG] Dessa två är tagna med HDR. [IMG] [IMG] Dessa är utan. [IMG] [IMG]
:) Jag är sjukt nöjd. Har filmat en del i mörker och både bild och ljudupptagningen är otroligt bra. Kan ta några fler bilder under dan och...
Tog också några bilder med min One. [IMG] [IMG] [IMG]
Samma här, har ingen aning om varför :(
https://market.android.com/details?id=net.demidoes.appzorter.lite Sorterar appar i Touchwiz. Den kan både sortera A-Ö och komprimera (dvs göra så...
Om du vill testa utan att ha använda 3, så kan det funka om du helt enkelt flashar ett annat modem efter du flashat rommen :)
Tack! och tack! :) Japp, det gäller även för ett par andra länder, tex Tre i italien osv. Vore fett kul om någon som testat kommer med...
Hejsan allesammans. Jag har en Tre-brandad Galaxy SII och tyckte den fungerade bäst när jag körde stock, men gillade inte alla skräpprogram och...