Separate names with a comma.
Så du har bra batteri tid dina sensorer funkar hela tiden? Lyckost :O Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Vita här med Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nej jag stod i butiken och valde länge mellan dom två och jag köpte den Cash. För hox fick mig pgr av design Skickat från min GT-I9300 via...
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Jo det stämmer men det dröjde inte länge innan den ballade ur g sensor mm :/
Funkar kanon i min med. DOA den.
Hm som sagt smaken är som baken. Alla jag känner har bara haft extremt dåliga erfarenheter utav sina HTC telefoner. Men bra att det finns även dom...
Vet nu inte om någon skrivit det men under inställningar och batteri har jag för mig, kan man göra så att man kan se batteri procent vid batteri...
Nja min htc sög rent ut sagt, natt och dag faktiskt.
Nej jag påstår inte heller att HTC är dålig om man har en fungerande, men smartare saker på sgs3 som tex hem knapp mm laddare på undersidan allt...
Dr.Dree fungerar väl har jag för mig.
Tack! Tänker bara tillbaka varför sa jag inte SGS3 ifrån början istället så hade man sluppit denna huvudvärken. Egentligen så byter ju inte...
Jag sålde min 4S och köpte mig en HTC One x föll för designen och allting den hade! Den var helt enkel underbar. Kom hem laddade den var hur glad...
Sålde min IPhone 4s för att köpa en HTC one X, sagt och gjort jag åkte in och köpte en på tele2. La mig i sängen på kvällen och lekte med den och...
Tråden kan låsas var inne idag och byte ut min One x och fick en SGS3 Blå <3
Ok återkom gärna i pm telefonen har inga fel, då jag doade två stycken innan jag fick denna.
bump
Är du intresserad utav en helt ny One x? Absolut inga fel på den utan har fått ett bra exemplar!
Har en ny HTC One x grå olåst med kvitto 1 vecka sen den köptes på tele2 butik. Inga fel på den varken ljus utsläpp knarande skärm eller några...
Och hur tjock blir telefonen då?
Sån är inte min telefon, går nästan direkt.
Tror felet är att den känner av att det finns en Apple produkt i närheten, så tyvärr den har tagit självmord.
Hoppas verkligen det, är så sjukt nöjd och vill att dom skall fixa det snarast.
Hade en vit, men fick doa den så tog en grå och känner mig mera nöjd med den gråa. Ingen kvinno telefon ;)
Tror ni att HTC snart kommer ut med en ny uppdatering som löser dessa problem och även G-sensor buggen som gör att den ej funkar.
Det är inte TS mobil utan hans vän har tappat SIN :) Finns guider på Youtube hur dom byter skärmar etc, men även dom säger att HTC inte...
Bra köpare snabb betalning lätt att ha kontakt med, även väldigt trevlig!
Vad är det för något ? Skickat från min HTC One X
Finns ingen anledning att doa den då eran nya telefon kommer få samma problem. Detta är mjukvaru baserat inget annat hoppas HTC släppte...
Hur många ggr har du laddat den? För krävs typ 10 laddningar innan allt blir bra,och kommer säkert en uppdatering som fixar lite.
Varför inte linka tråden istället då?
Klart att det "skramlar" dom är ju måste ju kunna röra sig, samma sak på IPhone. Tror dock det är mjukvaru relaterat, har samma problem som kommer...
Nja dom flesta köper nog nytt tyvärr. Man vågar inte köpa one x begagnad än.
Går att stänga av :)
[IMG] Bry er ej om tiden startade om mobilen, tog ur den ur laddaren idag 10:00 så helt ok enligt mig. Skickat från min HTC One X
Hände mig igår, gjorde en snabb restart sen kalibrera igen så funkade det.
Sense 4.0
Så stora problem är inte endast känt för htc. Så lite fel av sig att säga så dock. Säg vilken telefon som inte haft problem? Min kompis har doat 3...
Hehe faktiskt så svarade du själv på varför din fick en repa 'läder ficka' fastnar små helvetiska partiklar i den som gnids emot skärmen när du...
Låter bra, men kan inte förstå vad folk klagar på One x batteritid. Tar liksom 25-30 laddningar innan man ser fullt ut. Tycker dock min One x har...
Så skall det absolut inte vara. Pröva att fabtiksåterställa den. Funkar inte det så får du nog tyvärr doa den för något verkar galet. Skickat...