Separate names with a comma.
Jag googlade lite. På XDA var det några som trodde att wifi sharing (och wifi delning, jag har en av varje igång) kunde vara boven. Har jag också...
Jepp, har som sagt fabriksåterställt och testat två gånger nu. Samma resultat. Ingen som helst skillnad mot när jag installerat mina egna appar....
Ibland är den vaken bara när jag förstår att den uppdaterat något (typ väder), men vissa gånger, när den dragit ännu mer, är den vaken alldeles...
Då hoppas jag verkligen på det bästa då när ICS kommer. Men att Android OS står på 70 % i batteriförbrukningen då? Har du/ni det så, och vad har...
Hur gör man för att kontakten ska visas i t.ex. SMS, när kontaktens telefonnummer inte visas exakt som i telefonboken? Jag fick ett "gratis sms"...
Får göra en egen tråd tror jag. Min Note verkar dra en del ström, och när jag kollar batteristatistik så står den på 70 %, men har gått ned...
Ja, det har jag tänkt på. :teeth: Nu går jag ju inte jämt omkring så ifall det verkar så, utan det är en viss promenad. I skogen eller på de två...
Jag har bara appar som visat sig fungera med min SGS, alltså inget nytt. Tror inte det är de som drar. Men det är ju en massa appar igång och som...
Kan man ställa allmänna korta frågor i denna tråd? Testar... :D 1. Vad är det för dubbla epostprogram som startas automatiskt? En ser ut som...
Men nu är det så att jag lagt mig till med ovanan att surfa, whatsappa, och spela wordfeud hela hundpromenaden (den långa, inte alla promenader)...
Ett problem är att det skapas undergrupper på olika sätt, så att en kontakt kan ligga i flera grupper. Eller att man när man är i telefonen inte...
Jag har inte google+-appen. Eller jo, sedan igår har jag det i nya Noten (men har inte öppnat den appen , eller regat något, jag är inte aktiv i...
Vad har nu google hittat på med kontakterna? Jag har INTE facebook länkat till mitt gmail, jag har INTE synkat facebook med min telefon (har...
Ok, tack för att ni kollade. Börjar fundera på om jag köpt för stor telefon. Brukar alltid gå och surfa och spela när jag är ute med hunden, men...
Kanske passar det att fråga min fråga i denna tråd: Kan man få denna enhandsfattning med andra tangentbord än det inbyggda? Det verkar inte...
Köpte en annan som såg bättre ut. En dollar mer... Det är något skumt med prickarna på den ovan ^_^ Hoppas nu den blir tillräckligt bra. Knäppt...
Fungerar med skärmdump och hitta.se. Den kan även visa en adress utan att hålla på med att prompt visa rutt och söka var jag är :)
Jag vill ta en bild på en kartvy i Eniro eller maps. Men varje gång jag försöker så backar ju telefonen ur programmet (har försökt på flera sätt,...
Detta är den billigaste jag hittar. Tror ni den är identisk med original? Jag tycker att prickarna ser lite väl tydliga ut, men det kanske är en...
Med min Note blir det GENAST fuskbatterilucka. Sedan kan den få åka kana bäst den vill. Mitt bakstycke är i det närmaste repfritt, bara den...
Kollade noga nu, och den ser helt svart ut. Skit att jag inte köpte något sådant och knäckte i stället för att knäcka min originallucka det sista...
Tack! Har den rätt mönster på baksidan eller syns det tydligt att det inte är äkta?
Min batterilucka har fått en spricka, och nu har jag precis köpt en beg Note, och ska sälja min SGS, så det var ju typiskt att få en spricka JUST...
Är kvar lite slött, får mail när någon skriver i trådar jag är eller var aktiv i... Har sålt Galaxy 5:an all världens väg och köpte en Motorola...
Jag vet inte om jag ska vänta eller ej... Har ju Galaxy S, så den hänger med än. Kanske blir en större skillnad för mig om jag väntar en...
Har någon hört om det kommer en Note 2 eller LTE snart? Funderar på om jag ska köra på med min Galaxy S och invänta en generation till (oavsett...
Jag har testat många Browsers. Hur bra de än är, så börjar de alltid sega och krångla, få problem med textinmatningen osv. Vad beror det på, och...
ok, tack. Förstår då.
Vad innebär ett "value pack"? Hoppas man får bort underhållsladdningsbuggen som är det mest störande för mig.
Tack, får väl spana in Chrome och dess möjligheter också. Använder FF nu.
Jag får kolla hur det där fungerar. Men jag är i behov av en offlinekalender i alla fall, vill inte vara beroende av uppkoppling eller att allt...
Mailen löser sig. Använder egna domäner som jag tar in lite här och var på olika sätt. Jobb har jag inget ens (är sjukersatt), så det blir ingen...
I nuläget har jag Outlook (ej Express, utan M$ Outlook) som jag synkar med det perfekta programmet Gsyncit. Detta fungerar helt klockrent, och jag...
LOL, medan jag funderade, satt jag och lite hjärndött tänkte, "undras om knappen går att trycka in både uppåt och nedåt samtidigt" utan att tänka...
Nu har det äntligen löst sig. Jag kom som av en slump in i menyn i recovery mode. De instruktioner jag läst, måste vara för MOTO Blur, och skilja...
Har nu testat att komma in i recovery mode, genom att hålla volume down och starta telefonen. Det kommer upp en Android, och man ska då tryckas...
Provat. Funkade inte :( Maken har en Defy också, så han har provat att följa skärmrörelserna för återställning, men det är alltså inte bara svart,...
En fabriksåterställning är på plats, så om någon vet hur man gör en när man inte kan komma åt sina inställningar, så är det jättebra.
Nej, för skärmen är helt svart, och man kan inte komma åt något. Jag kan inte gå in på market. Jag kan dra ned rullgardinen, och jag kan få fram...
Vår ena Defy blev plötsligt helt svart. Rullgardinen fungerar, men de två program som kan startas via den, startar inte, och alltså ingen hemskärm...