Separate names with a comma.
Så som jag tolkar det så måste man ta detta testet.
Någon som har gjort IETLS eller TOEFL, och har någon uppfattning om vilken som är bäst eller lättast? TOEFL låter mycket lättare, men eftersom...
Ah. Nu funkade det :) När jag ändå är igång: Det skulle inte vara möjligt att fixa en funktion för att exportera schema till google kalender?
Det fungerar inte för mig. Min skolas adress är https://sms7.schoolsoft.se/portalensgymnasium men den säger att det är fel.
O herregud, mördardag imorgon. Först teknik, sedan teknik, sedan kemi och sedan matematik...
Nah, för mycket plugg. Älskar mina onsdagar. Teknik, teknik, kemi och matematik...
Mys :o
Nope, har precis börjat ettan, men ska lägga till matematik 4. Går teknik. Ja, jag kommer lida genom att som har matematik i sig...
Och jag ska läsa matematik 4... Herregud xD
Jag själv föredrar windows-datorer över mac-datorer :)
Dock så finns allt sedan innan, det finns riktigt grymma studiodatorer som köptes in förra året. Dock håller jag med om att man kan få samma...
Nu sitter man här med en Macbook Air från skolan... Och iPhone har jag också, det går utför :'(
Teknik med inriktning IT-Säkerhet.
Första dagen på gymnasiet idag, massa strangers sitter runt mig :o
HAHAHHA, jag sitter som någon jävla idiot och skrattar för mig själv -.- (morgonhumor)
Någon som är vaken? :o
Helt seriöst, vad är det för fel på mig? Har legat nu i ~2,5 tim och försökt att sova, men icke. Samma sak hände igår också. Jävla missfoster är...
Inget..
Fyfan vad svinigt.
Har inte en O2X längre, så jag är inte rätt person att fråga längre som ska uppdatera guiden när det behövs och göra mitt bästa på att svara på...
Byter ut den trasiga länken till denna istället. EDIT: Laddar ned allt och laddar själv upp det på Mediafire istället.
Det funkar inte att aktivera, men jag kör oaktiverat och varje gång vattenstämpeln kommer upp i vänstra hörnet så startar man bara om explorer så...
Jag använder den nu, och ja, det är värt.
Det är lagligt. Du äger ju en Windowslicens, så varför skulle du inte få nyttja den?
Ej att glömma är att Galaxy Nexus har 1GB RAM medan Sensation har 768MB RAM.
Min kompis har jätteproblem med sin Sensation. För det första så är hans batteri tid helt oacceptabel, den går från att vara fulladdad till att...
Nu blev det vanligt igen...
Vad händer? Windows 8 med Chrome 21.0.1180.60 m [IMG]
Detta är äckligt snyggt!
Jag gjorde inte, men nu gör jag.
Inte en aning faktiskt...
Grejt! Now upload 'dat shit!
Jag bli så trött på alla som som tror att de kan kränga sina S2:or i trådar som heter i stil med "Söker en Galaxy Nexus" -.- Det går helt seriöst...
Någon som vet om Telenor har stöd för fast dormancy?
Såvitt jag vet så kommer/ska inte Galaxy S få varken ICS eller JB så det borde inte vara möjligt. Du har inte möjlighet att visa en bild?
Funderar på att starta ett IT-supportföretag, någon som vet om man kan få någon rabatt på windowslicenser, och hur man får tag på en windowsskiva...
Dock bara för företag.
Fungerar det att gå runt 500mb-gränsen med surftillägget? Har tecknat 1 Mbit fri surf via kundtjänst jag också och idag gick min messa mera...
Är rösten som snackar om bearnaise du? :P BTW: Tjejen är kang!
Både Nexus S och Galaxy Nexus har presenterats i november, så det är väl ganska troligt att nästa Nexus också gör det.