Separate names with a comma.
Tack @RuffyMan <3
@jajo
Söker en Apple Pencil Gen 2. PMa mig om du har en du vill bli av med.
Fick precis den med :D
Köpte en OnePlus 2 av ”Hänglås” där han lovade en funktionsduglig telefon. USB-C porten glappar. Sade till han att jag inte anser att en...
Använd 2ggr och laddad en gång. Yttersta nyskick. Fick den 27 Juni, kvitto finns. 1000kr Kan även tänka mig att byta den mot en Apple Pen 2....
Pm
Som titeln lyder. Kan se ut som kriget och ha söndriga delar så länge den bootar och touchen funkar och har OTG support...
Ja det var inga dåliga specs på den amoled skärmen. 120hz och 240hz på digitizer vilket ger 1ms touch latency. Snabbast I mobilmarknaden med...
Jag trodde mer på att du kanske hade en (ful)app som laddade ner snusk i bakgrunden eller nått men förstår nu vad du menar av ditt svar.
Jag har en Asus router som jag kopplat en extern hårddisk på och spelar 4K mkv filer till VLC upnp på Apple TV 4K. Får Inge lagg eller något och...
Är det ett äkta sd kort och inte ett china/wish kort? Annars så kan det vara att du ändrade vart den sparar filer till SD kortet.
Är det sex stycken foton eller foton med sex på? O_o?
Www.Zaver.se ? Låter ju rätt bra i teorin.
Fixade en thinkpad x280 till farsan och han e toknöjd. Jag tycker inte man ska snåla för mycket för det man inte betalar I pengar får man betala i...
Ja verkar ju vara löst om jag har kunnat ta samtalutan problem sen igår när jag installerade beta 4 [emoji3526]
Det som jag reagerar på är att du skriver att man kan få den för ett bra pris men sen som startpris har du original priset vilket inte blir ”ett...
Tycker det funkar som vanligt med batteri tiden. Telefonsamtal vet jag inte, har tagit emot typ 5 och ringt kanske 4 men allt har funkat som det...
Daily funkar fint för mig. BankID är typ det som är viktigast för min del. Har inte upplevt så mycket buggar, kanske mer i app nivå med vissa...
Yes, funkar för mig.
Funkar på både iPad o iPhone.
udid.co funkar utmärkt det med men kostar 60kr per enhet. Känns som om dom kalibrerat skärmen på Xs Max lite mer vibrant än innan.
Oj vad flytet blev bättre!
Känns som om det kan vara dags o lägga in på iPhone och iPad ☺️
Köpte en iPad Pro 11” av allerkrans92 och allt var som utlovat. Föredömlig kommunikation från betalning fram till leverans. Förpackat extremt...
Mycket komprimeras på alla större appar. Bästa är att dela via Google photos (original storlek). Då har du 100% bildkvalitet.
@yeahjalle Känns rent spontant som typsikt Huawei bildredigerings AI, inte super intelligent varje gång. Dom ränderna som blir brukar vara...
En Philips 55PUT6401/12 köpt 2016-11-25. Hängt på en vägg sen köpt. Inga döda pixlar. Tänker mig 1000kr En LG 43UH664V 2016-06-23 Använt extremt...
P30 Pro Mimic Tempered Glass Case - ESR Tänker mig 100kr inkl frakt.
Now you can not change CSC code with firmware + SIM-card Verkar finnas lite olika sätt men testa med *#272*IMEI# (imei ditt egna då) I telefon...
Du får kolla hur din CSC ser ut. Verkar som om din telefon är fast på Hongkong regionen. Om jag förstått rätt så ska man fabriksåterställa från...
Lite mer info om modell annars anser jag annonsen vara ofullständig.
Såld på under minuten :D
Känner att jag använder dom på tok för lite för o ha kvar. Uppladdade kanske max 2ggr. Original låda. Kvitto är borta dock... 1000:-
Nja asså du jämför en Saab med en Audi nu... Lg G7 är en trevlig mobil som jag anser har riktigt kass batteritid. S10+ har ju bättre screen on...
Och där låser vi denna tråd då den inte är aktuell längre och det korspostas här samt på tråden Huawei inte svartlistad längre
Tomte.... jag fläsking varnade dig!
Jag diggar UAG skalen. Blir inte mer skyddande än så. Men vill man ha något tunnare så hade jag kört med något Spigen skal.
Bild på "About This Mac" hade uppskattats :)
Då är det som jag vidhåller. Samsung är onda sadister som vill plåga sina användare med ”ny teknik” som inte är bättre än det som redan finns... :)