Separate names with a comma.
Huawei Ideos specs: 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 3G Network HSDPA 2100 TFT capacitive touchscreen, 256K colors 240 x 320 pixels, 2.8...
:teeth: Jag är inte orolig över detta. Läste på deras blogg om att alla ska lämna SE för någon annan tillverkare. Tror dessa människor...
Någon sorts tävling? Intressant. Skulle nog stämma till Minin också, fast förra uppdateringen till den kom väldigt sent på en onsdagkväll. :-P
Jag kan inte behärska mig. Rätt ska vara rätt & min frustration tas ut genom att rätta. :mad: Jag vill ha den innan helgen eftersom jag reser...
Det var inget personligt påhopp, utan en fråga då jag tycker att yngre människor oftast är mer otåliga & kräver företag på saker dom inte behöver...
Ser ut som om jag prickade rätt. ;) Ja, jag håller mig till ämnet lilla flicka. SE har inget krav på sig att ens släppa uppdateringen till...
Du är född på 90-talet va? :teeth: Du kan förvänta dig vad du vill av ett företag men dom behöver inte infria något & många gör inte det heller.
Lättbegriplig var den men jag anser fortfarande att den var fel. :-P Nja när du köper en bättre bilmodell så får du ju en mer tunad motor, i...
Det var något av dom sämsta jämförelser jag har sett. :) När det gäller bilar så skulle du konkurrenterna inte få en gratis...
Jag har vanliga Mini & det svarta skalet till den är gummerad.
Var det svårt att "installera" hållaren? Pris på paketet?
Det svarta äger. Har svart & silvrigt men det silvriga var en ren skräck för mig. Halt skal. Gillar dessutom mer känslan i det svarta skalen...
Det är väl större skärm på X8an också? Om X8an blir billigare är jag inte säker på. Tror den kommer kosta någon hundralapp mer än X10...
Har du provat några andra GPS-program? Så som Navigon? Vilken har bättre kartor? Har för tillfället Navigon med nyaste kartorna men trots det...
Händer mig med, detsamma sker på Blow Up. Tråkigt när så roliga spel inte funkar korrekt.
Du kan prova att hålla handen framför skärmen så ser du att den släcks när ett samtal är igång, tar du bort handen så vaknar den till liv. Brukar...
Vad har det med trådens ämne att göra?
Jag såg det nu vilket får även mig att be om källa till personen som sa att det kommer v39.
Han tänker på twittermeddelandet från SE Spain som sa att det kommer under vecka 39 i Spanien. Någon vecka eller datum har vi inte fått för...
Jag har också fått Navigation-uppdateringen nu. Google Maps uppdaterades till 4.5 (tror jag det var) & i nyheterna med uppdateringen så stod det...
Kommer Avanza att finnas tillgänglig?
Kan man uppdatera antalet pixlar skärmen visar med hjälp av mjukvara? Okej om upplösningen från början är inställd på en lägre upplösning än vad...
Skulle en sådan här funka (inom säkra ramar 5v 850 mA)? http://www.dustin.se/pd_5010367295.aspx Hade tänkt köpa en universalhållare med sugpropp...
Jag använder Jorte men har inga liknande problem. Den synkas mot Google Calendar. CalWidget som widget för lättare överblick.
Hur skulle SE veta om man använt deras laddare, Nokias eller någon kinaprodukt? Jag är för övrigt ute efter en hållare + laddare, eller endast...
Jag har provat dom flesta launchers som går att köra men valde att stanna kvar vid Zeam. Underbart grym & enkel launcher.
Du är inte först med att upptäcka detta & förmodligen inte den sista. Har tipsats om detta hundratals gånger tidigare.
Jag hoppas iofs att Sverige blir bland dom första länderna, alltså att få det före Spanien. :teeth:
Gäller med största sannolikhet Spanien.
Kan mycket väl komma ut nästa vecka eller vecka 39. Skriv inte rubriker som lurar läsaren. Om du menar att det kommer ut under vecka 38 i Spanien...
Saknade det också, tack för tipset! Något jag inte gillar är att man nu måste dra "gardinerna" när man skriver SMS med standard...
SE X10 Mini uppdaterad till nyaste men inte rootad. Använder Zeam som launcher (xdadevs egna launcher). [IMG] Widget: Urban Dictionary,...
Trots att skärmen var igång så dog WiFi 4 gånger. Men som tur var kunde telefonen återuppta där den dog :-). Nu har jag iallafall 1.2.A.1.174...
Det var ett skämt mina vänner. Nu har ja "unbrandat" min mobil trots att den köptes olåst & fri från bloatware. Söker jag via OTA så hittar...
Verkar vara vi som köpte olåsta/icke-brandade telefoner inte får uppdateringen. Tänk om SE var så gulliga av sig att dom skiter i den...
Är i exakt samma situation fast icke-rootad. Det har fått 5-6 dagar nu, man tycker att alla borde ha fått sin uppdatering hittills. :ehm:
Starta ni om mobilen efter uppdateringen?
Har du "datatrafik" aktiverat?
Källa på det tack!
Nej, vissa telenor-användare har också fått den.