Separate names with a comma.
Prova dolphin browser.
Jag kan kolla imorgon. Funkar det med boot.img ? Edit: Here you go! boot.img från senaste 4.4.3 OTA:n som flashable zip. Testade den på min...
Vadå bytt är bytt? Om båda vill byta tillbaka är det väl bra?
Detta kanske kräver root, men du kan ju se om du kan kopiera recovery partitionen så här: adb shell dd if=/dev/block/mmcblk0p34...
Bort
Kör sedan några dagar CM 10.2 nightly, och den funkar riktigt bra. Baserad på 4.3. Sent from my One S using Tapatalk 4
För den vanliga EU-versionen är det 1.11. Tror dock att någon operatör i US har skickat ut en OTA med 1.15. Btw, kör själv med 1.15 och det...
Ja HTC själva har ju väldigt svårt att klämma ur sig något konkret... Skickat från min HTC One S med Tapatalk 4 Beta
Dubbelpost
Inget officiellt, men en HTC-anställd som sägs vara trovärdig har twittrat om det. Sent from my One S using Tapatalk 4 Beta
Jag tycker mig ha två som jag inte sett tidigare, samt en ny levande bakgrund (holo spiral). Jag gjorde en återställning direkt efter OTA:n om det...
Nu verkar det ändå som det iaf kommer 4.2.2 och sense 5 till den. Hoppas det stämmer! Edit: Är väl förresten ingen som läser här längre... Sent...