Separate names with a comma.
Någon som vet hur man får tag på en Samsung Smart Dock? Tänkte köpa utomlands eftersom Sverige verkar inte fått någon än. Kanske nån som vet om...
Ingen som vet något om buggen? Är inte sugen på att testa andra webbläsare. Har testat Chrome, men den laggar.
Har ett problem med min webbläsare..den inbyggda i min mobil. Den verkar numera autoscrolla längst upp efter ett till synes slumpmässigt...
Hittade ingen sån på android market :/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.painless.pc&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5wYWlubGVzcy5wYyJd Installerade denna...
Så fort som jag tog bort all sån här "extra-go"-pryl så dök det upp en röd ring med en "1" över min mail-ikon på startsidan, samt i "raden" där...
Avinstallerade hela Go Launcher-saken och nu är mina notifications tillbaka, ah! Så skönt :)
Men vad tusan, måste jag nu installera hundra appar och knepiga tillägg bara för att få "vanlig" funktionalitet? Vad är det här för crap...
Har fixat och anpassat detta. En hel del att försöka förstå sig på. Dock så verkar jag aldrig få upp några "ikoner" för hur många mail jag har på...
Den är 2x4 vilket är på tok för stort. Jag vill ha max 1x4 på den =) Man kan ändra storlek (på vissa appar/widgetar) i 4.0.3 också, men tydligen...
Det krävdes att man skulle ha GO Launcher för att det skulle fungera. Ska ta och kolla med Go Launcher då få se sen om det funkar för mig....
Vad är den där go launcher för nåt då? Måste man inte roota och hålla på och förändra om telefonen då? Jag vill gärna ha något som inte gör att...
Hej Har nyligen uppdaterat till ICS 4.0.3. Tidigare har jag haft 1 liten rad med en energisparwidget där jag kan slå på GPS, Wifi, osv. Nu när...
Jag lyckades lösa det nu, men vet inte hur. Denna gång så lyckades jag få fram rutan från UAC som ville acceptera samsung-kies-appen på nåt sätt....
Har problem med att min 2.3.4 inte vill uppdatera till 2.3.5 Först så kan den inte säkerhetskopiera allt jag vill, vilket iofs inte är något...
Konstigt att det är så vanligt fel.. jag prövade söka i forumet (vilket verkar fungera helt värdelöst för nu hittade jag inte nästa fel som jag...
Jag har prövat bända lite i stiftet nu.. får se om det hjälper :) Himla störande sak det där.. aldrig varit med om nåt sånt..
Hej Har köpt en Samsung Galaxy SII och nu efter 3 månader så har den efter senaste uppdateringen börjat komma upp meddelanden längst upp om...