Separate names with a comma.
Vad betyder "2/2"? Jag har haft Airmee som leverantör från Amazon i långt mer än ett år. Var bor du i landet?
På min 8P också.
Perfekt om alla leverantörers boxar hade stått utomhus under tak, då hade man kunnat hämta när man vill och sluppit köa.
Jag 100 GB i potten plus GB du har i ditt abonnemang varje månad.
Då är potten alltid full på max 100 GB oavsett.
Jag har också allt i mobilen utom kk som ligger i bilen :)
Allt jag köper från Amazon levereras av Airmee, men hade inte en aning om att dom har boxar också, har ivarjefall inte sett någon i närheten av...
Det enda jag använder från PostNord står också utomhus. Perfekt för då kan kan jag hämta riktigt sent på kvällen eller tidigt på morgonen, plus...
Har man problem med bluetooth då förstår jag att man väljer någon annans box, men för mig har PostNords alltid fungerat perfekt.
Flera gånger när jag handlat grejer med lång leveranstid så har det kommit betydligt snabbare. Men det vet man ju aldrig i förväg..
Sök, finns hur mycket som helst om detta på forumet.
Händer mig ibland att PostNords box är full, speciellt nu i julklappstider. Då hamnar paketet hos PostNords ombud dagen efter. Lite tråkigt men...
PostNords boxar är lätt mitt förstahandsval. Har säkert hämtat 100 paket där.... :)
Håller med, jag använder samma. Som jag upplever det har Gemini blivit mycket bättre dom senaste månaderna. I börjar var den totalt värdelös och...
Vet du hur det är i jämförelse med Googles egna originalskal?
Vet inte vad som hänt? Jag kan inte lägga Weather på skärmen, den försvinner när jag släpper den.
Pixel Weather har två widgets.[ATTACH]
Det finns fler Widgets att välja på. Ändra: Upptäckte ett problem. När jag försöker lägga widgeten på min "andra" sida för första sidan är full....
Det bryr sig/vet inte Airmee om.
Stämmer, har fått många leveranser på både lördagar och söndagar.
Förlåt att jag förstörde din dag :( Tyckte 55:- var ett bra pris för jag köpte en likadan själv igår i en så kallad lågprisbutik för 80:- :D Finns...
Någon som minns hur man återställer/nollställer detta? Har gjort detta tidigare på en en 4a 5G men minns inte hur? Borde vara likadant på alla...
Minska repor gör ju alla skal, men du menar kanske om man tappar telefonen i backen? Stöttåligt alltså. Så du letar alltså ett supertunnt skal med...
Inte en aning, använt gester i många år. Ändra: Testa med en fabriksåterställning, annars har du garanti kvar.
Denna tjejen jag tänkte köpa en iPhone 14 till har redan en iPhone 11 som hon gillar, så kanske onödigt att köpa ny? Kunde gett henne ett...
iPhone 14 kostar 7000:- imorgon kväll på Power. Hade tänkt köpa iPhone till en tonårig tjej i julklapp. Är detta vad man ska satsa på när jag...
Men dessa priserna är väl inte sänkta än? Står ju bara att dessa produkterna kommer att vara med.
kortet = anledningen
Leg på bolaget, det var många år sedan :D Har faktiskt aldrig använd mitt BankID ID-kort någonstans.
Håller med, så urbota idiotiskt.
Ja det är skumt. Jag bor på en liten ort i Skåne, där hade vi 5G (Hallon) långt innan andra större städer runt omkring hade det. Fanns absolut...
Tre fortsätter utbyggnaden av 5G. Tre bygger ut 5G på 250 orter – täcker redan 80 procent av befolkningen
Ja, både OS och säkerhets.
Jo, men betydligt långsammare. Sen finns det lite specifika Pixelfunktioner i Google Stand som jag iofs inte använder, men säkert någon annan gör?
Undrar när/om det kommer något Stand gen3? Måste vara tråkigt för dom som köpt Pixel 9:or och vill ladda trådlöst.
Konstigt, för mig spelar det noll roll vilken håll jag håller tummen.
Nej, tyvärr inte.
56 MB till min 8P.
Öppna din kontakt som du vill ändra signal på. Klicka på dom tre prickarna uppe till höger - "ställ in ringsignal" - "Mina ljud" - "Välj en...
Halva priset på ett år :)