Separate names with a comma.
PM kommer.
Säljer mitt Pitaka MagEZ Case PRO till Apple iPhone 13 Pro. Skalet är endast provat och är såldes i gott som nyskick. Pris: 470kr inkl spårbar...
@R3b0rn
Såld till @Prodrive. Låser tråd!
Jag är nöjd med den summan. Fortsätter via PM :).
Jag sover på saken och återkommer imorgon gällande 7500kr inkl REK frakt :).
Absolut ingen omöjlighet :). Kom med ett förslag så kanske jag nappar :).
Bud på 7000kr via PM av @boisare. Kör budgivning till onsdag när telefonen anländer.
Byter operatör till Halebop och har såldes tagit ut en telefon som jag inte ha behov av då jag redan har en iPhone 13 Pro. Tänkte därför sälja...
AirPods Pro, extra silikonpluppar, Woolnut skal för etuiet och ett Pitaka MagEZ till min iPhone 13 Pro. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Tradera, någon som har någon kod för gratis eller rabatterade annonser? Tack på förhand :).
Noterat :)
Noterat :).
Noterat :). Noterat :). Kör budgivning till imorgon kl 21:00 så skickar jag allt under helgen.
Säljer en Samsung Galaxy Tab A6 WiFi + LTE som jag hitta i byrån som inte har använts på närmare 2 år. Har några år på nacken och det finns en del...
PM.
Köper för 450 + frakt.
Söker efter AirPods Pro, sprillans nya eller i absoluta nyskick. Kvitto ska finnas och följa med vid affär. Skicka PM om du har ett par så tar vi...
Använder själv bara diverse plagg från Stone Island, C.P. Company och MA.STRUM och kan varmt rekommendera alla tre märkena. Absolut inte gratis...
iPhone 13 Pro 3x [ATTACH] [ATTACH]
Ser tyvärr inte mycket ut att hänga i julgranen men det är bara min personliga åsikt :).
iPhone 13 Pro [ATTACH]
Köpt av @tooobe. Låser tråd!
Tack det får du gärna göra :)
Oj det missa jag helt :). Är dom fräscha och fungerande som de ska?
Hur mycket ska du ha?
Låter lovande :). Har du tips på vart jag köper hörlurarna? Hitta bara via Amazon USA?
Tackar för tipset. Ska absolut ta och kollas upp :).
Söker efter ett par riktigt billiga hörlurar åt en kille jag är kontaktperson åt. Han har en budget på max 200kr men gärna billigare om det är...
iPhone 13 Pro 3x Zoom [ATTACH] Standard [ATTACH]
15.1.1 ute nu :) [ATTACH]
Precis så :). Jag brukar dock alltid ha mobilen bredvid AirPodsen vid uppdateringar.
Ny uppdatering ute till AirPods Pro och 3 Apple today released a new 4A402 firmware update for the AirPods Pro, which is up from the prior 4A400...
Jepp det är därför du inte får upp erbjudandet.
Nopz inga problem här med mina.
1A alla dagar i veckan. Himmeln på B ser förjävlig ut.