Separate names with a comma.
Kvar?
Efter denna uppdatering startar min mobilen om titt som tätt, nån fler som fått samma problem?
Testa att ta lös fodralet från mobilen sen sätter du tillbaka det.
Har jag också fått rosa streck över displayen men det försvinner i bland. Samma som dunderbusen. Måste ju va vanligt fel detta?
Har samma problem med min, känns surt att skicka iväg den och bli utan flera veckor. Nån som har skickat iväg den och fått reda vad dom gjorde?
Finns lite billigare här men vet dock inte hur kvaliteten är :)...
Vad har ni köpt för tillbehör till era Z5? Funderar på detta...
Det blir samma för mej..
Tänkte köpa en surfplatta till barnen och gränsen låg runt 800kr och hitta dessa 2 men vet inte riktigt vem man ska ta.:ehm: Pipo S1pro Pipo S3
Har också fått problem med min platta, Precis när den har startat upp så klickar den till och stängs av, nån annan som har fått det problemet och...
Har ett problem när jag ska koppla in ett mobilt bredband med dongel till min m9a. Den hittar åt dongeln och jag får mottagning på stapeln men den...
När jag ändrade till Svenska så blir det samma även på den nya, Inställningar har tyvärr stoppats mycket märkligt när man bara ändrar från...
På första plattan jag köpte för 1mån sen blir det så men på den jag fick igår kan jag gå in under visning. Det är samma FW på båda. Vet ej vad...
Då har man hämtat ut min andra M9a som kom idag :) Funkar lika bra som den första som jag fick för 1mån sen. Och ingen tull den här gången...
Det blir samma för mej också när jag försöker gå in på visning. Jo batteriet har bra prestanda tycket jag med.
Ja just de, trodde mest det va något fel så jag får testa vad som blir bäst :)
Kan man ställa ljusstyrkan på skärmen på nått vis? För den ändras från ljus till lite mörkare som titt som tätt. Lr ska det vara så? Någon annan...
Då fick man hem plattan då :) den skickades den 6 Juni o kom idag. Verkligen snabb leverans från Geekbuying samt att 4.2.2 var inlagd redan. Helt...
Beställde en jag med på geekbuying i går men kommer den med 4,2 inlagd?
Är grön på det här med rom och root sakerna :) men bra att man bara kan starta igång och använda då m9an :) Vad är det mer man kan anpassa den...
Ska köpa en surfplatta för första gången och det står mellan pipo m9 och cuben men måste man även byta rom i m9an för den ska flyta på bra och få...