Separate names with a comma.
Inte testat Rocker men har kört med en annan app i ett par år som heter Settleup. Skitsmidigt när man är ute och reser flera st. Synkar via molnet...
Top Gun Prague hette det stället vi var på och det var 2018 så inte samma :) Ja som spelnörd som gillar krigsspel så var det riktigt kul att testa...
Någon av dom här annars kanske? Retroid
Förstår! Annars strosade vi mest runt och drack bira och käkade god mat :) Trevlig stad, vi var bara där ett par dagar.
När vi var där åkte vi iväg på skjutbana och fick provskjuta med allt möjligt, glock, enfield, vector, uzi, hagelbössa med mera, var riktigt kul!...
Hmm undrar om man slipper det surrande ljudet i dom? Har ett par E14 hemma som surrar när de är avstängda.
Man måste välja svarta modellen BT Pro, titanium grey är fortfarande på 4k nånting. Har inte kollat sen jag var inne vid 9 i morse dock så kanske...
Riktigt bra pris. Men har till slut tippat över igen på att inte köpa den, har fått tillbaka pengarna från deras misslyckande med klockan utan...
Lite för skojs skull så kollade jag igår, hade 18 väntande uppdateringar. Satte telefonen på laddning, väntade nån timme, den var då på 90% men...
Väcker en lite död tråd här men MS har lagt till en del Xbox relaterade prylar i Win11. Bland annat funktioner för Streaming så kan vara värt att...
Så här säger Google om detta Manage app updates - Managed Google Play Help Default update behavior By default, apps are updated automatically...
Ah okej, makes sense. Brukar dom inte avbryta ordern då eller går de igenom?
Sätter de ofta fel priser eller hur kommer det sig att varor många gånger hamnar på 12-16 kr när varan senare ändras till 100+ kr?
Nej det är väl inte exakt likadant, så är det ju. Det finns ingen cashback och andra funktioner saknas. Men när han nämnde att Rocker tidigare...
Kolla Northmill, ingen avgift för uttag och inga påslag på växlingsavgifter. Stöder Swish och banköverföring. Jag kör med det som rese-kort.
Fick besked igår, ingen kompensation och får inte behålla hörlurarna. Inte snyggt av Samsung men det gör inte så mycket för min del, var lite av...
Nu har det korrigerats så att man får butiksnamn med också. De nyare betalningarna står det bara Crv** på så det är efter betalningen inte längre...
Haha fick ett nytt svar av dom nu: "Hej! Tack för du kontaktar Samsung Shop. Det verkar som att det har blivit något tekniskt problem så att...
Så här skrev de nu så jag misstänker att ni andra kanske också får er order makulerad OM ni beställt utan något armband alls, har sett att vissa...
Vet inte ännu men jag gissar på det. Vi får se :) Jag är väl inte helt superbesviken om det inte blir någon klocka då jag ändå är lite osäker på...
Japp budsen fick jag efter bara ett par dagar så haft dom liggande hemma ett tag.
Jahapp. Där blev min order helt plötsligt makulerad av Samsung. Ska fråga Samsung support varför då det inte står någon anledning i mailet. Edit:...
Spännande! Blir kul att höra kostnad och hur bra brödet blev :)
Ser likadant ut för mig sedan 2a september. Hoppas med att det bara är för att det är reserverat belopp, ska hålla lite koll på det. Har inte...
Nu har jag sagt upp både kort och Rocker-konto. Provade först via email och sen via chat, inga svar på vardera. Ringde istället och kunde under...
Nya bud när jag chattade med supporten nu nyss. Min klocka ska som någon annan sa här i tråden skickas från Holland. Det hade blivit förseningar....
Det funkade inte, ganska väntat :)
Jag ser på det lite som med en dator. Har man använt den under flera år och gjort flera uppgraderingar och installerat/avinstallerat appar osv så...
Jag har också denna, funkar fint!
Jag har inte öppnat mina Buds, tar det här för lång tid avbryter jag och skickar tillbaka budsen. Jag misstänker att de utan armband är lite mer...
Jag tror "Leverans förbereds" inte är att den packas eller skickas utan att man väntar på nästa steg. Dvs ingenting har hänt egentligen :)
Ah tack! Hade råkat gå in på "skicka till kontakt" typ och behövde trycka på pil tillbaka så såg jag resten.
Fick mail om detta jag med idag och kommer säga upp kortet. Hur tar man ut pengar egentligen? Hittar inte i appen.
Jag sitter i samma sits. Beställde utan armband + hörlurarna. Fick lurarna omgående men ingen klocka. De sa att den skulle skickas fredags eller...
Nej har inte fått något ännu tyärr. Beställde 22a augusti.
Frågade supporten igen och de sa att klockan är packad på lagret och kommer gå iväg under dagen :) Anledningen att jag kollade med supporten var...
Citera personen du ställer frågorna till så får han en notis nästa gång han går in på forumet, annars finns det stor risk att personen aldrig ser...
Jag har också använt MyTherapy, gratis och funkar fint med schemaläggning och påminnelser. Vet dock inte om det går att få till minskande dosering...
Jösses! Det var jäkla lång tid. Jag chattade med supporten och de skrev så här "Tack för ditt tålamod. Eftersom du la ordern via benify kan man...
Jag har fått mina hörlurar men ingen info om själva klockan. Däremot så stod det "Börjar skickas den 25e augusti" så de har kanske någon...