Separate names with a comma.
Köpte en surfplatta från @10cent Väldigt bra kommunikation, snabbt leverans och otroligt bra packat! Rekommenderas väldigt starkt! Tack :)
Måste säga att jag är sjukt imponerad av 10x zoom på den s21 ultran [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Bjuder 7000kr + frakt
Köpte en telefon från @Jimmy 76 Snabbt och smidigt kommunikation och väldigt väl paketerat. Som alltid, underbart att göra affär med....
Ja det är ganska vanligt. Från vissa trådar får jag inte alls avisering om jag inte går in i tråden. Går jag in i tråden så börjar skickas...
Brukar kolla vart i från köps elen och fattar inte riktigt hur kan de välja vattenkraft när det är typ noll regn men sol och vind finns gått om....
Asus Rog Strix 3070 Gaming OC (helt okej. svalt och tyst) [ATTACH] [ATTACH]
Köpte 11.03.2021. Jobbat lite då och då från den (bara vanlig office via vpn), testat lite gaming också men mestadels bara stått på bordet....
Gör ett försök här också, man vet aldrig :) Lenovo Legion 5 17" CPU: Ryzen R5 4600H GPU: Nvidia RTX 2060 RAM: 16GB DDR4 Battery: 80Wh Skärm: 17"...
Dagens promenad med hunden. S21ultra exynos [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Utan problem. Hur smidigt som helst!
Hej, Här en ideal of Sweden skal som kan följa med om man vill ha den. Batteri hälsan är 100% Även skärmen är repfri under skyddet. Mvh...
Det är inget märke utan bara något reflektion. Dubbelkollade. [ATTACH]
Fint skick ser ingen repa eller sånt på den. Mobil och kartong. 8500kr +frakt Garanti till 2022-04-21 18 dagar kvar om man vill teckna AppleCare+...
Köpte en mobil från @mullsjomannen Bra kommunikation och väl packat. Rekommenderas varmt. Tack
Sålde en nVidia Shield till @sluden . Snabbt betalning och kommunikation. Rekommenderas! Tack
Köpte Qi laddare från @daizoe . Allt gick super bra. Rekommenderas! tack
Gårdagens paddel tur. 12Pro Det är lätt värt att gå upp kl5. Ibland kl4 (om man vill vara med soluppgången) [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Såld
Precis. Tack för ditt bud. Ska avvakta lite under dagen. Är ingen som intresserad så går den till swappie.
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Hej, Köpte här förra veckan men hittade en med mindre utrymme som duger för mig. Kollade precis på swappie och de ger 11k för den. Därför priset...
Hej. Batteri hälsa? Mvh
Själv jag är riktigt sugen på den just pga qhd och 3070 är nice. Men jag än så länge nöjer mig med min vanliga legion 5 17" med 2060. :) [ATTACH]
Kanske finns flera saker som du är intresserad av. CPU:AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 36MB SSD1:Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB SSD2:Seagate Barracuda...
Hej! Bara itx? Har en mATX kombo med 3600 som jag ska sälja nu.
Sista chansen annars lämnar jag tillbaka på måndag. (nypris på den nu 6500kr)
Yeelight Blue 2 den har dessvärre bara BT. :S
Hej. Jag tror att jag har en liggandes dock bara BT om jag minns rätt
Ca 7-8tusen skulle jag säga. Går att hitta med dessa konfig dock legion (som är snäppet högre kvalité) runt för det priset på EG outlet sidan. Av...
Det som jag upplever är att ibland när jag låser upp mobilen så syns ingen av ikonerna utan tar typ 4-5 sec tills den laddar in. Väldigt besviken...
Tänkte kolla här om någon inte lyckades med att köpa från EG kampanj. Jag har testat lite men känner att kan inte gå ifrån Windows laptop. Absolut...
3500kr + frakt
ingen inbränning speciellt på navigerings knapparna?
Pm
Vi köpte också en. Väldig nöjd med den! Som du säger den är stor och prisvärd. För 5000kr det var ett nobrainer om man är ute efter bara en vanlig...
Det var dags att uppdatera gamla 50" plasman. Blev en 65" 4k Hitachi för 4990:- Helt nöjd med köpet (använder tillsammans med AppleTV 4k). Har...
Kör med vanced för att kolla youtube men ser ingen kommentar fält. Saknas det helt eller något inställning som jag har missat?
Hej! Finns det något lösning till att Netflix ska funkga med HD upplösning och inte bara SD? Eller är det helt HW releterad?
Någon som har erfarenhet med den TVn? Tänkte uppgradera vår gamla 50" FHD plasma. Mes för att den drar mycket ström sen vi har många tjänster som...