Separate names with a comma.
Hej på er! Har en Nokia 7 Plus som helt plötsligt inte går att svara när det ringer. Jag hör ringsignalen men ser ingenting på skärmen,o just då...
Jag har inte det problemet. Har Nokia 7+
Jag fick också. Och den irriterande buggen jag haft är fixat, äntligen. Det var den som gjorde att jag inte hörde signalen när jag ringde upp...
Det är tydligen olika vilka som drabbas. Vissa tycker att skärmljuset varierar,ljudet är inte tillräckligt,laggar, men hos mig är det mest...
Jag är nöjd med min 7 plus förutom några små irriterande buggar. Men det finn nog på alla telefoner. Den år snygg,snabb,behaglig med mera
Upprepar mig själv igen. Har någon pratat med Nokia om detta?
Detta med mjukvaronummer verkar inte finnas någon logik. Min som är köpt i juni har dessa siffror 00WW 3_22C_SP01 Modell TA1046 Jag har fått...
Är det någon här som har pratat med Nokia ( HMD ) om detta problem ( Att man inte hör ringsignalen till vissa nummer )
Igår fick jag månadens säkerhetsuppdatering, men det kom inte upp automatiskt, utan först när jag sökte manuellt. Andra uppdateringar kommer det...
Inte jag. Dessutom är jag usel på engelska
Det skulle vara kul att vet hur många som är drabbade av denna fadäs. Ännu roligare skulle det vara om Nlia(HMD) kunde skriva något om detta....
Du är inte ensam med det felet. Själv får jag vissa nummer att fungera, men dom flesta gör inte det, så det är riktigt frustrerande.
Sen är det detta med ringsignal som inte hörs när man ringer vissa telefonnummer,jätte irriterande. Hur många fler har denna irritasion ? Det kan...
Nu har jag provat med flera olika inspelnings appar på min Nokia 7+, ingen av dom fungerar.Jag hör mig själv men inte den jag pratat med. En av...
Jag har två stycken med samma ski.. fel. Täckningen är bra hos mig men ändå blir det avbrott ibland. Jag har ett ski.. fel till och det är att lvi...
Om jag har förståt rätt så går det att spela in om man slår på hägtalaren,men kvaliteten kanske inte är hundra.
Har fått ett ovanligt,konstigt,irriterande fel efter uppgradering När jag ringer så hör jag inte på min lyr att det ringer,antingen via...
Knapparna i nedersta delen( ring, fyrkant, pil) har funnits hela tiden,iallafall sen jag skaffade min första android lyr (Nokia 7 plus )
Har inte det,vet inte hur man gör heller
Är nyfiken hur långt tid tar uppdateringen? När jag hade lumia så kunde det ta över en halv timme . Men nu är jag mer än nöjd med mina Nokia 7 plus
Inte hos mig Kan det bero på vilken operatör man har? Här är det Telia för hela slanten
Fick däremot en uppdatering i mitten av veckan på runt 60 MB bara på en luren, men vet inte all vad det var, o jag märker inte några förändringar...
Är det någon som har fått Android 9 till Nokia 7 plus? Jag har två sådana men väntar fortvarande. Eller är det någon strul någonstans .