Separate names with a comma.
Då har jag med uppdaterat min Desire S till ICS. Kan berätta att det var lite nervöst pga att jag provade på en dator med Windows 7 och då...
Tack! Tror att jag kommer ge mig på detta.
Fråga: Skall filen sparas till telefonen eller datorn?
Och market är uppdaterad. Har det med HTC, Android, eller Sense att göra tro...
Uppdateringen gick fin. Snyggt väder både i start och ännu bättre i widgeten! Roligare utseende på meddelanden. Flyter fint. Det enda "problemet"...
Fick min nu, men antar att det tar en stund att hämta o installera. Skall upp i morgon. (någon som har en ca tid, via ett bra WiFinät?)
Så här blev det: Gick in till Telenor. Killen stängde telefonen för datatrafik i utlandet (eller max 0 kronor). Han sa att det var riktigt dyrt...
Smart! De lättaste och smartaste idéerna är de svåraste att komma på! Tack! :)
Tänkte fel.. Stämmer bra! Skall pröva och se hur telefonen beter sig utan SIMkort. Edit. Jag tänkte fel. Jag har tele 2.
Hur stänger jag av roaming? Får jag slänga in en fråga om roaming! När jag är på väg till jobbet så kommer det upp en info ruta med ett...
Ja, jag har sökt. Men jag vill veta om flightmode är "datasäkert". Har inte hittat det. Har du en länk?
Hej alla smarta Swedroider!:) Jag skall åka utomlands till sommaren och undrar om det räcker att sätta mobilen i Flightmode, och bara köra WIFI...
Saknar även en kameraknapp.
Det mesta är riktigt bra, men så var min förra telefon en Samsung Jet. Det som kan bli bättre: -Batteriet. Mobilen blir riktigt varm och batteriet...
Vet någon om man kan gå direkt till ljudlöst/vibration på en HTC Desire S? Lite som samsung och SE har, med upplåsning åt ett håll och ljudlöst...
Kanonbra test! :) Jag har kört båda och gillar Hitta mest, men vill ha kvar båda. Vet någon här på forumet hur jag stänger av "vem ringer"...
Sitter här med en splirrans ny Desire S :) Jag gick ifrån Samsung Jet, så min lycka är total:p När jag skall synka med HTC Sync så kan jag...
Jag klämmer in en exempelvideo till från vårat grannland Norge: http://www.youtube.com/watch?v=Tebj27qxRfU Neo'n hänger med bra!
Sony Ericsson Xperia neo - sample video. En liten gullig bebis filmad med Xperia Neo: http://www.youtube.com/watch?v=MuJ7_g6nPI8 Det är riktigt...
Det verkar enklare att få en Launcher som liknar SE än en som liknar HTS's!? Kanske skall satsa på en HTC Incredible iaf. Gillar Sense. Och vill...
Ja... jag är också inne på neo pga kameran!:)
Håller med! Dom har en fruktansvär situation där borta! Men... Är det "bara" skillnaden på priset som gör att de flesta vill ha Neo framför...
Mera en mapp än en ToDo Jag har sett Astrid. Men jag är mera ute efter en app som är som en mapp (:)) där jag kan lägga saker som hör ihop. Ex...
Så man kan inte byta bakgrund? Går det inte att byta bakgrundsbild??:ehm: Den är blå - punkt? Jag gillar att "pilla" med sådant.
Att det blir en androidtelefon snart har jag bestämt mig för :) Men kan inte riktigt bestämma mig för om SE (Neo) har ett så bra...
Jag söker en bra "Att göra" lista som jag kan knyta anteckningar och foton till. Någon som har ett förslag?
Jag har en Samsung Jet. Mp3-spelaren har flera "smarta" spellistor bland annat "Podsändningar". Är nyfiken på en Neo. :) Har SE det? Eller...
Här kommer lite info om neo från Phones 4u: http://www.youtube.com/watch?v=ym2bfGn9ujc&feature=related:)