Separate names with a comma.
SwiftKey har inget med notifikationer att göra. Swiftkey är ju en tangentbord
Android har en norifikations panel, så när det dyker upp en notis visas den en kort stund innan den lägger sig i notifikations panelen.
Den utgår efter hur mycket det är laddat och så utgår det hur mycket du använder mobilen misstänker jag.
Nja endel får så kallad grainy effekt medan andra får pyttesmå ränder vid vis ljus styrka och på grå skala. Men samsung har dock sagt att det är...
Samsung sa något om detta och sa att det är inte skärm defekt. Har något med panelen dom använder. Dock fick s24 ultra toppen betyg för bäst skärm.
Vänster gör färgerna kallare, det är till höger du ska dra för att få varmare färger. Som blir starkare :)
Gå in på inställningar---> appar --> swish --> lagring --> töm cache
Ja så är det alltid. Endel gör testet fel medan andra rätt. Det var samma för s23 ultra där spöade den iPhone 15 pro max och 14 pro max men sen...
Samsung S24 Ultra slår Iphone 16 Pro Max i batteritest Tydligen spöade s24 ultra nya iPhone 16 pro max i batteri tid.
Jag fick en på 19MB nu, ska se om det är september.
Japp, denna två tips stog i changelogen
Som night77 påpekade förut så sa iceunviersal att för mobiler kommer den fortfarande heta 6.1 och inte 6.1.1 som det gör på fold
Ca 3GB stor är min. Hur tusan fick du in hela din bild? När jag gör det säger sidan att filen är förstor. Märkte också denna uppdatering inte...
Nu har den kommit [ATTACH]
Whitestone dome fungerar utmärkt med samsungs ultrasonic finger läsare.
Fick en app uppdatering på 1.2GB från samsung, dock ej system uppdatering. [ATTACH] Fick någon annan denna uppdatering? Antar det är nån typ av...
Tydligen är den godkänt på Galaxy Watch 5 och 6 men inte än för 7 och ultra.
Då var OneUI 6.1.1 på väg enligt Sammobile.com Good news: One UI 6.1.1 update rolling out to the Galaxy S24 series!
Ser att galaxy watch 5 har fått det i 13 länder. Där står det Sverige är med. Men ser ut som att den inte har kommit till galaxy watch 7 ännu för...
Blev din augusti efter? Om det står juli fortfarande då får du söka flera gånger efter uppdatering.
Ja den fick jag också. Nu blev det augusti istället för juli.
Konstigt jag fick en på 13MB nu. Efter den fick jag en till på 144KB, men fortfarande på juli.
Jag har ultra och är mycket nöjd, då min förra var en galaxy watch 4 classic
Fick fram detta när jag googlade upp det. "The Galaxy Watch 5 series has the technology to be able to measure the wearer's blood pressure. Using...
Oftast är billigare kopior av produkten, även om den ser likadan kan materialet vara sämre.
Okej vi får se. För många av dom har bara rykten just nu. Om jag minns rätt så 5.1.1 var först endast för foldable men senare fick även vanliga s...
Var står det att det kommer fortfarande heta 6.1? Skulle inte bli förvånad att det verkligen blir 6.1.1 då dom gjorde så med OneUI 5.1 sedan kom...
Precis står samma sak som jag läste i början. Att detta är separat abonnemang på 49kr /mån som är tilläggs variant. Dock står det inget om det jag...
Inte direkt för när jag läste sidan för tele2 så stod det tydligt att det krävdes ett separat abonnemang och att den för telefonen ej funkade med...
Inte vad jag har läst. man måste beställa ett separat abonnemang och att den som är för mobilen funkar inte på klockan. För jag tänkte beställa...
Om du har LTE versionen ja, men då har den egen esim och då är jag tveksam om du kan ha samma nr.
Galaxy watch ultra är hit tills bästa smart klockan tycker jag :) Hade en galaxy watch 4 classic förut, men nya är mycket snabbare tack vare 5...
Efter senaste uppdateringen, så har min Galaxy watch ultra kunna få upp till ca 3-4d batteri tid. Förut var det max 2d 12h, så något förbättring...
Ja den stöjder antingen 2st fysiska sim kort eller 1st fysisk sim kort och 1st eSIM. När du har bägge på så kan man växla i message appen från...
För mig verkar min Galaxy watch ultra fått upp till 3d 5h nu istället för 2d 15h. Så får se om det blir så lång batteri tid. Efter denna...
Här kan ni dela information om OneUI 7, både rykten och sen sanning. Så vi alla kan se vad som är nytt och annorlunda :)
Den ska klara av med stötar osv, men man kan gärna ha skal och skärmskydd om man vill. Jag har en galaxy watch 4 classic som jag har haft snart 4...
Appen fick fram infot och min är också 21 januari 2024.
Aha okej, den fick fram infot.
Min första s24 ultra jag fick har ingen blue tint som du hade. Hur kollar man upp tillverknings datum på telefonen? Lådan visar ingen datum när...