Separate names with a comma.
Det förstår jag, så uppförde sig min telefon före Oreouppdateringen. Men som jag hört så hade Nougat inte stöd för blåtand 5 utan bara för 4,2 och...
Mina blåtandslurar har inte bättre än aptX så därför kör jag inte högre inställning än så. Men att telefonen spontanomstartar sig då och då är...
Har nu kört Oreo sedan julafton och Blåtanden har verkligen förbättrats. Sällan lagg eller att den kopplar ner och upp när man kommer inom...
Kanske en dum fråga, men varför rensar man cashminnet? Är det för att få mer plats eller är det för att gammal programkod kan orsaka oönskade...
Blåtand har nu blivit mycket stabilare för mig med Oreo. Var inställd på att byta telefon om inte problemen löstes med Oreo. Förut så kopplade...
Om du använder Svenska som systemspråk så får du som tidigare nämnts inte Google assistent utan Google röstkommando/sök som kan göra en hel del....
Jag har samma problem, det verkar hänga ihop med att telefonens stöd för bluetooth 5 som tydligen inte Nougat har stöd för, tror jag mig ha läst...
Smart Lock-buggen kvar i senaste uppdateringen 4.5.13!
Telefonen har åter spontant startat om sig och Smart Lock slutade att fungera! (Men nu vet jag hur jag får igång det igen!)
En bugg till (och en lösning). Tidigare i tråden trodde jag att i och med raderandet av data och cashminnet i Bluetooth apparna fått Smart Lock...
I mörker så använder jag helst Googles camera med HDR+ som du kan ladda ner. Leta på XDA för senaste version som fungerar med One+5. One plus ger...
Ja bluetooth 5 är ett sorgebarn som jag hoppas får en lösning i och med att vi får Oreo. Fundrar på om det är samma antenn/chip/programkod som...
Men det en jättebra uppdatering. jag mappade upp flera mappar och det är nu lätt att bläddra mellan mapparna genom att svepa åt höger/vänster. Så...
Varning! Rensa inte data utan bara cashminnet! Smart Lock har slutat fungera! ( Så nu får jag använda pinkoden när jag är hemma och ska öppna...
Man ska inte vara för snabb med att radera datan. Vet inte säkert men "smart lock" är blankt har jag märkt. Kanske för att jag raderat datan i...
Har dubbla simkort och bra batteritid för det mesta, men om jag behöver stödladda så räcker det med 20 -30 minuter. Oftast räcker mobilen batteri...
Jag börjar ana ett samband mellan uppdateringar och diverse buggar. I de flesta fall så töm cashminnet och radera datan och starta om luren. Det...
Jag tog båda! Men antar att det är bluetoothdelning de syftade på.
Fick mycket dropouts, lurarna kopplade ner och upp etc.så jag höll på att bli galen. Hittade ett förslag på en lösning och nu har de funkat...
Funkar med viss tveksamhet när man ska "trycka av" bilden. seg på något sätt. Men bra HDR med fina färger och märkbart bättre bilder tagna med...
Har aldrig sett batterisymbolen för något av mina tillbehör. Mina Sony lurar visas i en egen notering efter det att appen laddats hem. (Se bifogad...
Batteri indikering för blåtandstillbehör? Hur får jag fram den?
Är det när du spelar in film med kameran som bilden fryser? eller när du spelar upp filmen med galleriappen?
Växlar mellan typsnitten och ser ingen påtaglig skillnad. Kan inte säga vad som är vad. Står inget om blåtand i denna uppdatering, men jag har...
Ota idag.
Oxygenupdater har den redan..
Klockwidgeten stannade?
Idag lika laggig som tidigare. Lider klart av brist på ramminne.
Upplever att mina sony shb70 helatiden utomhus tappar kontakten med mobilen korta stunder, dropouts eller vad det kallas. Hade inte de problemen...
Var på väg att slänga den i sjön så seg som den var! Fabriksåtersällde den för någon vecka sedan. Plockat bort appar och rensat cashminne och...
Spontant känns det som felet ligger i simkortet, då felet även fanns i förra luren. Beställ ett nytt simkort och fippla inte med inställningarna.
Kameran tycker jag ger bra bilder, men när man zomar in så ser man bristerna, men vad kan man förvänta sig av en mobilkamera? Här är ett blindtest...
Har nu upptäckt att jag kan få fram jellyeffkten även på min telefon, fast bara lite. Märkte den först på min surfplatta Sony z4 då jag långsamt...
Tycker att den är lite känsligare/svagare än 3:an då jag är utomhus. Upplever att jag får fler "klipp" eller hack i ljudboken jag lyssnar på....
Har aldrig använt skärmskydd, men å andra sidan stoppar jag inte telefonen i samma ficka som nycklarna. Använder Oneplus eget skal som sticker upp...
Jag testade från början att ha engelska /us som språk bara för att lätt komma åt assistenten, men tröttnade ganska fort. Tycker den enklare...
Är det detta ni menar?
Om nu telefonen är så snarlik en iPhone 7 funkar då deras plånboksfodral?
Har nu testat och försökt få fram den effekten i chrome/Expressens bildtunga sida och facebook, twitter samt detta forum, men lyckas inte...
Porträttläget! [ATTACH]