Separate names with a comma.
Håller mig borta från stockholm
Har en LG IPS277L som blivit stående efter jag skaffat en annan skärm IPS pamel 1920x1080 2st HDMI 1st VGA 800:- Endast hämting hos mig i...
Nope
Nja, gillar inte Samsung så hoppar den
Nope, inte guld
Hehe, nej
Har en svart olåst LG G6 komplett med kartong, laddare USB-kabel, kvitto ett Ringke Air skal och ett annat noname skal. Köpt på Netonnet i slutet...
Finns kvar för ett byte
Bytte telefon med @bradar Jag skickade först och han skickade när han fått min telefon. Kanonbra köpare/säljare
Kan släppa för 3200:- + frakt
Har en svart i nyskick: https://swedroid.se/forum/threads/huawei-p10-bytes-mot-annan-telefon.145027/ Kan släppa den för 3200:- + frakt
Just LG G4 kunde dö närsom pga problem med moderkortet. Så nonamebatteri, ingen garanti och att moderkort INTE blivit bytt drar ner priset MASSOR....
Är det orginalbatteri på G4an? Samma storlek som orginalet?
Huawei P10 Svart 64GB olåst i nyckick. Telefonen är köpt på Elgiganten 5/4-17 Komplett med kartong, laddare, USB-kabel, hörlurar och kvitto Följer...
A6?
Sålde n Sony XZ till @MrMör som var en kanonbra köpare.
Köper
Har detta: 1st Samsung SO-DIMM DDR3 PC12800/1600MHz CL11 8GB (M471B1G73EB0-YK0) https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3320787 400:-
Skicka mig ett PM med mera info.
Även byte mot en P10 Plus kan vara intresant
Facebook, Facebook Massenger och instagram har börjat med att autouppdatera trots att man stängt av det i Play Store. Du får gå in och kolla under...
Noterat
Som jag skrev så är den i jättebra skick. Förutomn USB-uttaget så har den fungerat kanon
Finspång/Norrköping
Sony Xperia XZ silver olåst i jättebra skick. Fick precis tillbaka den från garantireparation där dom bytte USB-uttaget som var glapp. Telefonen...
Jag vill inte ha den. Tyckte mest att färgen var viktig att nämna
Jag är intresserad av en LG G6 och tänkte höra om nån har en och vill byta mot nån av mina telefoner + pengar? Jag har: Huawei P10 Svart 64GB...
Svart eller vit?
Köpte en Oneplus 3T av @Pliind som packade bra och skickade snabbt. Kanonbra säljare
@Fredriks Riktpris på allt?
@ReKuFeSiN kan ta det. Jag har fått tag på annat håll
Japp
Nån som har ett mörkt flipcase till Oneplus 3T?
3250:- + frakt
@Pliind Hur länge kör du budgivning?
@Nuortikon En bild på skadan vore kanske bra
3000:- + frakt