Separate names with a comma.
Den är lagad nu, var dock inte med själv under själva lagningen, så har inga bilder att bjuda på. Det var lite meck sa min vän till mig. Men det...
Har inte behövt skicka tillbaka något. Har mailat dem och frågat om instruktioner. Får nog ha hjälp med detta, är inte så händig :D
Fick ett nytt styre bara. Men var fasen hittar jag instruktioner för att byta det? [IMG]
Dom säljer den inte för 1000kr billigare. Dom hade en återlämnad robot som du länkade till igår, men den gick åt direkt. Det här är den första...
Fick detta svar nu: Thank you for your message. We will arrange the replacement for the item shortly. Please allow 2-7 working days for the...
Jag gjorde det själv, man kan nog limma. Men fan va ömtåligt det var. Det hände direkt när jag skulle fälla dit handtaget. Kanske man kan borra...
Fick min nu, styret knäckt. Hur surt som helst. Får maila geekbuying och se vad jag ska göra. Jävligt ömtåligt handtag måste jag säga.
Lånade en Androidtelefon och nu funkar den bättre. Tack för hjälpen :) Får väl vänta med att uppgradera. Min började köra konstigt efter en viss...
Min har också slutat städa hela huset eller hela zoner, testade köket igår, den tog halva zonen sen åkte den tillbaka till laddstationen. Kan man...
Gjorde en beställning från Geekbuying nu. Fick 15$ rabatt på deras rea. Blev totalt 282€ inklusive frakt. Är egentligen inte i behov av något sånt...
Fick min skickad av superdeal i onsdags, den ska komma idag :):)
Nu avbokade jag från Superdeal 218 också. Beställde på Black Friday och dom säger bara,"We will update soon". Tog det största paketet, antar det...
Hej! Tänkte köpa en sån här på Black Friday. Tycker vi kan hjälpas åt att tipsa om ett bra erbjudande på fredag ;)