Separate names with a comma.
Även jag tog en motion blur igår [ATTACH]
Man kan ju använda telefonen medans den uppdaterar så det spelar ju ingen direkt roll hur fort det går.
Ja, helt omöjligt att göra nån som helst bedömning av skärpa eller brus när bilderna är nerskalade. Inte superimponerad av vad jag sett hittills....
Synd att xda har ett så horribelt interface för sina testbilder. Svårt att bilda nån uppfattning av dem. Det lilla man ser är både positivt och...
[IMG] Taget med Pixel 6 Pro 4x [IMG] Taget med Pixel 6 Pro 1x [IMG] Taget med Pixel 6 Pro 4x [IMG] Taget med Pixel 6 Pro 4x [IMG] Taget med...
Ja man ser exakt hur det blir vilket jag älskar med Pixeln. På Samsung kommer HDR-effekten efteråt. Samma om man använder en GCam-port då de är...
Ett motsatt exempel från min förra bild där HDR förstörde bilden. [img] Taget med Google Pixel 6 Pro (4x, 104mm, 0.04s, f/3.61, ISO 30, 12.53MP)...
Ett bra exempel på hur HDR-automatiken ställer till det. [IMG] Taget med Google Pixel 6 Pro (1x, 24mm, 0.01s, f/1.78, ISO 48, 12.53MP) [IMG]...
Det är väl det som är grejen - större sensor behöver absolut inte betyda bättre bilder. Det har snarare blivit ytterligare en parameter där...
Här finns instruktion: GCam för S22 Ultra (Snapdragon) (Sista inlägget innehåller den senaste och bästa konfigurationen)
Kul att du testade en! Håller med om skärmen. Det är nog min favorit just nu på Android, påminner väldigt mycket om min 13 Pro Max i...
[img] Taget med Google Pixel 6 Pro (1x, 24mm, f/1.78, ISO 38, 11.79MP) [img] Taget med Google Pixel 6 Pro (4x, 104mm, 0.01s, f/3.61, ISO 309,...
Jureskog älskar Svarta Sara. Käkat hans burgare på AG och är inte övertygad. Han förlorade troligtvis i burgartävligen av samma orsak. Den luktar...
Håller helt med om ljudet. Den är nu bättre än min S22 Ultra vilket den inte var innan. Fingeravtrycksläsaren är dock lika usel för mig. Funkar...
Blir leveranstiden som avgör. Kan betala lite mer om det går snabbare. Har jag inte fått ett trackingnr från Giztop innan den blir in stock på TS...
Tyvärr inte upplevt nån Android utan detta problem.
Håller er uppdaterade
Hade föredragit frostat glas men läder är bättre än blankt glas.
Jag har beställt via Paypal så enkelt att få tillbaka pengarna o_O
Beställd. [ATTACH]
Måste testa big boy S8 Ultra [ATTACH]
En av de absolut bästa att göra affärer med på Swedroid. Köpte en S8 Ultra och allt var precis som beskrivet. Mycket trevlig och bra...
Jag kommer absolut köpa en och testa innan jag dömer ut den på pappret. Kan tänka mig att en så stor sensor med bra optik kan ge fantastiska...
Ja, det är många frågetecken kring primärkameran. Jag undrar också hur de ska lösa skärpedjupet på nära avstånd med en så stor sensor och relativt...
Kom visst "lite" regn :eek: 1dm djup vallgrav... [ATTACH]
Tack för grym rapportering @bernard
Xiaomi 12 Ultra är riktigt cool. Måste absolut testa den.
AOD på eller av?
Förhoppningen är väl att det handlar om en dåligt optimerad mjukvara. Det verkar ju vara specifikt kameran som orsakar överhettningarna och då...
Jösses. Snabbspolade genom presentationen. Har även testat launchern som snabbast och det är verkligen pinsamt hur mycket hype de bygger upp för...
3h fotopromenad där alla telefoner används ungefär lika mycket. % efter promenaden (alla började på 100): iPhone 13 Pro Max: 93% S22 Ultra...
S22 Ultra har mycket bättre batteritid än Pixel 6 Pro
Kamrater i solen [ATTACH]
Byt displayen på garanti. Även om massage kan hjälpa tillfälligt så kan felet komma tillbaka.
Skulle ha varit 16 såklart.
iOS 14 kommer förbättra det, men det blir aldrig en Android på det sättet. Jag har ju båda plattformarna parallellt och då är det enklare att...
Jag tycker precis tvärt om gällande skärmen. Klart sämre läsbarhet i starkt ljus, sämre färgkorrekthet (men mer underhållande), sämre hantering av...
[img] Taget med Google Pixel 6 Pro (1x, 24mm, f/1.78, ISO 39, 12.53MP)
Samsung-telefoner blir ofta mycket bättre under de första 6 månaderna då de är lite ofärdiga mjukvarumässigt när de släpps. Jag har haft...