Separate names with a comma.
Det fungerar! Stort tack för (snabbt!) svar.
Jag har skaffat en ny S24. När jag gjort en sökning läser mobilen upp svaret högt i Wikipedia: "Enligt Wikipedia osv .....". Det var likadant i...
Jag skäms men sanningen måste ju fram. Jag hade av någon anledning aktiverat "Vänster genväg" som "Telefon" i Inställningar - Låsskärm och...
Tack för svaret! Jag har tre "telefon" bland systemmapparna och jag har rensat cache och data på alla men det hjälper inte. Problemet uppstår bara...
Varje gång jag startar, eller väcker upp, min Samsung Galaxy S7 så öppnar sig telefonappen med sitt ganska bländande utseende. Jag minns inte om...
Jag brukar lyssna på min HTC One via en bluetoothhögtalare i sängen. Till exempel Sveriges Radio Play, Beyondpod eller Spotify. Plötligt började...
Prickar? Förstår inte vad du menar med "dom där förbannade prickarna längst ner". Jag har inga prickar på min HTC One efter uppdateringen....
Endast fem minuter SR Player fungerar perfekt på 3G. På WiFi fungerar endast pod-filer. När jag försöker lyssna på streamade sändningar tystnar...
Jag har lärt mej en viktig läxa. Aldrig mer nåt sånt där säkerhetsprogram på Androiden!
Problemet löst efter formattering och ominstallation av mobilen. Det var sannolikt F-secures säkerhetsprogram som ställde till det. Och det gick...
Är ni säkra på att synkroniseringen verkligen fungerar? På min Arc ser allt OK ut i Sony Ericsson SyncML, datum och tid för senaste synkning, och...
Jag förstår inte hur du menar. Jag har prövat allt - till och med att ta bort Sony Ericsson kontot i mobilen och lägga tillbaka det igen (det...
Jag uppdaterade min Xperia Arc till version 2.3.3 i eftermiddag och efter det fungerar inte Sony Ericsson Sync. Jag brukar skriva på datorn i Sony...