Separate names with a comma.
Lättast är wipe cache och dalvik. Sen uppdatera. Och om det blir problem måste du factory reset. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Tycker det var bättre batteri tid på 23 OKT med PA Kernel, än 24OKT med Thors Kernel. Får se om jag kör PA kernel med 25OKT på lördag eller om...
Får slänga in 25okt och testa sen ikväll se om det löser sig Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jag har inte haft några problem alls på senaste men det kom en ny version idag som jag inte har testat Eller gps funkar inte. Så checka in på fb...
Såg själv det med men Nje inte sugen på att använda stock längre, Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jaha men Dåså dags att göra om det då såg ny version av paranoid var ute med Då var det klart. 1.Factory, Wipe cache, Wipe dalvik...
Såhär gjorde jag inte en aning om det är rätt sätt men men, Bootade CWM, Factory reset + clear Cache. Installerade Thor 0.2.4 Startade om...
Då har jag slängt in KK5, Rootning klar, Om du säger att Thors Kernel är bättre så kör jag på den, Men vill ha Jelly bean :) Nu väntar jag...
Jag måste vara den dummaste jävlen ever, Eller bara allmänt blind. Iaf fattar noll, Någon Lust att förklara för mig på Noob språk (väldigt...
Jag är helt nöjd med stock på min. Men vill testa paranoid Android Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Allt det här tjatet om batteri,, Enda modden jag har gjort med min telefon är stängt av vibratorn för QWERTY tangenterna under meddelande. Samt...
Fick byta 2 gånger hos min återförsäljare och hoppas det håller den här gången. Lossnade direkt när jag köpte telefonen runt 1 minut efter jag...
Inte direkt.. Men där emot har jag fått byta hörlurar 2 gånger pga att byta låt knapparna Släpper och går inte sätta ditt ordentligt. Annars...
Tänkte kolla om någon annan har samma problem med sin arc. [IMG] [IMG] Det löser sig med att starta om telefonen men det är väldigt...