Separate names with a comma.
*Fniss* stavfelet, sorry jag vet, jag är omogen :)
Samma här! Hände för några dagar sedan. Beskrev mina problem här: Korta frågor - snabba svar Huawei P30 pro =) Har inte lyckats lösa det, vill...
Detta såg rätt kul ut! Death Carnival. Hittar inget release date så kan nog ligga en bit in i framtiden tyvärr. [MEDIA] View:...
Någon annan som har problem med att Casta till Chromecast? Har 3 olika enheter, CC ultra, inbyggd i Sony android tv, Nvidia shield. P30n hittar...
Så det är bara att följa länken och instruktionerna om du har Comhem i ditt hus, så kan du få live-kanalerna också men jag var tvungen att...
Okej jag hade missuppfattat det hela, det är bara om man har Comhem Play, inte i Play+. Fick svar av supporten: Tack för ditt mejl. Comhem...
Bernard är kingen! Skulle inte våga lasta så hårt på min Scooter :D
Kopiera texten, gå till translate.google.com och klistra in. Välj rätt språk i rull-listen eller välj identifiera språk. Klart! :)
Kul!! Som broder i pryl-nörderi gläds jag extra mycket :D blev direkt sugen på att ut och nöjesåka :)
Trevligt, jag kan fortfarande inte tyvärr :'(
@mbs jag fick faktiskt SIM-kortet i brevlådan idag. Fick fylla på med peng, minimum 100 kr. Kunde sedan registrera kortet med bank-id. Efter det...
Jag har inte kommit så långt ännu, beställde hem sim-kortet i fredags. Skriv gärna här om du lyckas lösa det och hur :) Edit: Läste det här nu...
Tack för tips! Får bli att skaffa ett kontantkort :) Här kan man läsa mer: https://www.comviq.se/hjalp/artikel/vi-bjuder-pa-comhem-play-plus-i-ett-ar
Nope
Ja det är så tråkigt med Google. Tänker då även på Wear OS. Hade det varit ett ungt hungrigt bolag hade de inte legat på latsidan som de gör. Det...
Fick hem kortet idag. Lite kul förpackning, har för mig Curve eller Revolut hade nåt liknande. [ATTACH] [ATTACH]
Kul! Vore häftigt om ni får till samarbete med E-TWOW :) Jag gillar idéerna och utformningen: - Blåtandssynk ska väl funka fint, som du säger...
Vad tusan!? Har du ett helt team som jobbar på detta? :) Är det en produkt ni jobbar på att släppa i butiker och webbshoppar?
Köpt här med :)
Jag har Huawei watch gt2 idag, den är helt ok lite långsam kanske. Jag använder inte så mycket funktioner så är rätt nöjd. Kan tänka mig att...
Nä det går snabbt och fint :)
Yes, använder det med och det funkar fint! :)
Det funkar för mig. Kör att "dra ner någonstans på hemskärmen" för att få ner notifikationsgardinen. Kör även med dubbeltouch för att få upp...
Ah, helt korrekt! Förlåt för nedlusande av tråden.... :( Där får man för att man försöker vara besserwisser.
Med Chrome-tillägget Stadia Enhanced kan man nu i version 1.10.0 se hur mycket man handlat för på Stadia totalt spel, DLC och månadskostnader....
Billigt, jag hade köpt direkt ;) Tror du missade en nolla :)
Såg dina bilder, okej ja det ser ut att funka fint med den kontrollen du byggt ändå :)
Ah, tråkigt. Jag har nån enstaka gång märkt att jag inte fått FB Messenger meddelanden förrän jag öppnat appen men de allra flesta gånger får jag...
Snyggt! Finns inte produkterna får man tillverka dom själv :) Det vore fint om kontrollen hade gått att styra med bara tummen på något vis? Så...
Tjena, skrev om detta i annan tråd: I Settings och Apps går du in på respektive app och under Battery usage details så ändrar du till manuell på...
Hoppsan, det kostar att ligga på topp :D
Den såg ju trevlig ut, bra pris ca 8k, första jag fick upp när jag googlade. OBS! Jag vet inget om denna butik. Speedway Mini 4 Pro - Electric...
Det är väl standardmått på armbanden så beställ från valfri klockbutik / Wish / Amazon något armband du gillar :)
Tack för info. Jo det är väl alltid bra att ha det i bakhuvudet att allt kan braka samman, emittenten gå i konkurs och så vidare.
Bara så jag är helt med, jag har som sagt inte riktigt koll på dessa produkter :) - normalt sett "kan man inte förlora mer än vad man satsar". Det...
Du tänker att man kan förlora mer än man satsar? Jag tror inte Avanza eller Nordnet har såna, det är inbyggda stoploss i deras? Det är väl...
Yes, kontrollerna kopplar upp sig direkt mot wifi, inte mot CCU. Hmm för att kolla så problemet inte är din router så skulle du kunna köra en...
Det finns en del såna produkter att handla på Avanza och Nordnet och jag håller nog med övriga här i tråden, bättre att hålla sig till en svensk...
Låter konstigt! Och du är säker på att du visar den HDMI-port på TVn där CCU sitter? Tänker så att du inte får upp den inbyggda i TVn eller något...
Det undrar jag med! Saknar detta...