Separate names with a comma.
På min står det så här: [] Network 5 [] Network subset 5 []service provider 5 [] corporate 5 [] sim 0 då betyder det att den inte är...
Hur tolkar man siffrorna som står under "sim lock"?
Tråkigt nog funkade inte koden :/
Jag beställde den och det tog ett tag innan jag fick den så tydligen räknade dom med dom dagarna så jag kom över gränsen. Har också hört talas om...
Telefonen är köpt hos tre och är operatörslåst. Har prövat med tre olika simkort varav ett helt nytt. Slutade med att jag fick skicka in den på...
problemet är att jag inte kan göra någonting. Spelar ingen roll vad jag trycker på inget händer. Bara en blå skärm med fältet där uppe. Prövade...
Packade nyss upp min nya Arc men efter jag har tryckt pinkoden står det bara no service sen händer inget. Vad är fel? Vad ska jag göra? Hjälp!
Mobilen startar inte!!! Hjälp!!!! Igår dog min telefon för batteriet tog slut och när jag skulle starta den igen så vill den inte, den kommer...
har nu lyckats komma en bit på vågen men när jag försöker installera "zip from sd-card" får jag ett error och installationen avbryts :(
Jag har försökt lägga in clockwork men vet inte om det blev installerat, du hade tydligen samma problem? Vart hitta du advanced - dalvik/battery?...
Jag lyckas inte installera clockwork, gör som det står och får upp den blåa skärmen men när jag startar "install-recovery-windows" så kommer...