Separate names with a comma.
Omg! Äta när det finns en leksak att pilla på?!
Den senaste har följande problem; *Programmet resetas när man byter mellan landscape/portrait *renderar fortfarande fel i landscape m.m. (Antar...
Maps kan ge vägbeskrivning och ge tiden det tar att gå/köra. Det har bara inte turn-by-turn navigation i sverige (eller utanför USA)
Hehe, joh, ffmpeg har jag använt några gånger faktiskt. ;) Men vill som du mest ha ett program som gör det jag vill utan en massa strulande.
aka Ulvhamne. ;)
Han trycker rätt hårt faktiskt (vad gäller touchskärm). Testade att trycka själv typ. :) Det där är inget man ser vid normalt användande alls.
Vad jag har märkt så kan man pausa/starta i olika spelare bara man redan har dem öppna. Iofs är det med en annan pryl, men verkar logiskt. Om...
Att programmera är lite svårare än HTML, men om du vill lära dig är det en väldigt rolig och tillfredställande hobby/jobb.
"Acer Sync has android support (even though the acer website says it is for winmo only) Download from here:...
AcerSync verkar vara till för att synca med outlook om man har det på sin dator.
Gå in på messaging, tryck på menu, settings och sedan markerar du vibrate.
Man trycker inte speciellt hårt på skärmen, man nuddar den bara. Annars kan man väl se samma effekt på alla LCD skärmar. Bara att trycka "hårt"...
Min skärm smetar inte vad jag har märkt iaf.
Joh, jag har lagt märke till den. Jag är däremot ganska säker på att det inte är ljussensorn eftersom att den bara blinkar när jag sätter på min...
Enligt det senaste jag läste så kommer det att släppas som OEM produkt pga att det kräver access till operativsystemet som de itne kan få när de...
Tjoflöjt. Nu när jag tänkte ta och flyga en sväng tänkte jag passa på o fylla på min android med lite små mysiga serier och sånt så jag har...
De kan strö filer efter sig på SDkortet, men i övrigt ska allt annat tas bort afaik
Ett annat besvär jag har med tangentbordet uppträder i landscape mode. När man skriver så kommer markören i osynk med texten och glider långsamt...
tja, den syncar din contact list med på nätet, och massor annat beroende på vad du har installerat. Andra saker den använder 3G/H till är ju...
Nu blev jag ju sugen på att börja fejka att jag surfar på en iPhoneversion av android. >.< Bara för att se om man lyckas dra igång lite rykten.
På min Acer Liquid funkar det. Börjar spela upp efter runt 10-15 sekunder när jag testar.
Heron faller bort för mig, inte överdrivet förtjust i guit, eller designen på telefonen. Samt att den är också den hårdvarumässigt svagaste av de...
Det är något som Acer har fipplat till. Antar att du vill använda telefonen sm bredbandsmodem?
Finns det gratis nu igen?
Tja, för att vara en första version av ditt första program till android så är det inte så hemskt. ;)
Det låter rätt skumt. Själv har jag inget problem med syncen alls. Ser du numren i kontakterna i ditt googlekonto? Det enda jag kan komma på att...
Gå in på messaging, tryck på menu och bocka i "Vibrate" såvibrerar den när du får mess iaf.
Om den inte är skickad än så är det ju expansys. Har den fastnat på vägen eller något sånt är det väl DHL man ska ösa ovett över.
Frågan är väl om expansys egentligen kan skriva det utan att få DHL på halsen. :rolleyes: Men en liten anonym förvarning kunde nog vara bra.
Hehe, det är väl snarare DHLs fel.
Testat att gå in via ?123 knappen då? För det ska funka utan att göra mer än att byta till svenska.
QR code till länken? ;) I övrigt, den verkar funka som sig bör förutom att den inte fyller hela skärmen på min liquid (WVGA). Det blir en liten...
Jag har en misstanke om att nemoPlayer inte stöjder BTprotokollet för kontrollknappar (vilket är ett helt annat protokoll än det för ljud) och på...
Ställ in Scandinavian keyboard på svenska under settings->locale & text -> Scandinavian Keyboard -> Keyboard Layout ->Swedish ;)
Anledningen till att det är svårt att få en dator att förstå tal är att vi inte vet hur vi själva förstår tal, eller ens språk. ;) (I vissa fall...
Testa att starta om telefonen, det hjälpte för mig. Min började göra så när den tyckte att minnet var fullt typ. Ominstallation av spotify hjälpte...
Det låter skumt. Jag har laddat ner färskare versioner därifrån. Men kan ju se om ag kan fixa en apk till dig när jag varit o handlat. ;)
http://www.mikandi.com/ är en annan market som finns. ;) Den är väl iofs inriktad på lite mer ... "vuxna" apps. (Såndär som googles market har...
Spotify kan käka drösvis med data, men inte enbart widgeten, så om man inte lyssnar på musik ska de itne dra något. Kan det inte vara så att det...
När DHL ringer verkar variera en hel del. De brukar ringa mig på morgonen o säga "Din jävla tomte! Vi ska leverera ett paket till dig!" (Kanske...